Skip to main content
Vraag

vragen of ze meer wil dan alleen vrienden

• February 4, 2026
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal, 

Ik ben nu dus al een tijden met een meid aan het praten enzo maar ik weet niet wat onze status is nu zegmaar maar ik wil dus vragen aan haar hoe zij het tussen ons ziet en of ze iets verder wilt.

alleen ik weet niet precies hoe dus hoe vraag ik dat goed aan haar

groete

5 reacties

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 6, 2026

Ik zou het gewoon vragen op leuke manier het als een sukel  vraag haar om naar bioscoop te gaan  lier haar beter kennen dan komt zekker goed  mijn vriendje heeft echt zijn best gedaan om mij voor hem te laten vallen 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 7, 2026

Hoi ​@Merel12345 

ik heb het nog niet echt gevraagd meer ik denk dat het nu wel aan is enzo want we sturen nu ook hartjes naar elkaar enzo en het is dus niet echt zo makelijk ik afgespreken enzo want zijn woont best ver dus dat word hem niet

groetjes

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 8, 2026

Vraag wat zijn wij en als ze vraagt waarom dan zeg je gewoon dat je je dat af vroeg of jullie bijvoorbeeld vrienden of besties zijn of meer. Tip kijk als je haar tiktok hebt in haar repost meestal zegt dat heel veel over haar leven misschien kan je daar wijs uit

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 8, 2026

Hoi ​@Merel12345 

ik heb het nog niet echt gevraagd meer ik denk dat het nu wel aan is enzo want we sturen nu ook hartjes naar elkaar enzo en het is dus niet echt zo makelijk ik afgespreken enzo want zijn woont best ver dus dat word hem niet

groetjes

Dat is toch super  leuk voor je  en wat is ver van elkaar ver wonen dan kun je wel bij elkaar slapen toch is ook leuk 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 8, 2026

Hoi @mandy 

ja dat weet ik wel maar het is zeg maar zo dat ik haar zeg maar eerst het liefst een keer wil zien vooral ik het aan m’n ouders vertel enzo maar ik weet niet hoe ik dus bij haar kan zijn zonder dat m’n ouders het weten dus als iemand tips heeft hoor ik het graag

goete