Skip to main content

Hallo mensen.ik verveel me de pletter dus ik heb wat vragen. 

1 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om uiterlijk.

2 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om persoonlijkheid.

3 Red flags in een meisje/jongen

4 Green flags in een meisje/jongen 

5 Een crush die je op iemand hebt

6 Nog iets anders?

Hallo mensen.ik verveel me de pletter dus ik heb wat vragen. 

1 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om uiterlijk. maakt niet echt uit gewoon verzorgd en mooi haha

2 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om persoonlijkheid. lief, zorgzaam, grappig, slim

3 Red flags in een meisje/jongen vapen, roken,

4 Green flags in een meisje/jongen  muziek luisteren, marvel fan is ook altijd leuk haha

5 Een crush die je op iemand hebt nee heb ik niet 

6 Nog iets anders? nope srry

 


Hallo mensen.ik verveel me de pletter dus ik heb wat vragen. 

1 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om uiterlijk. maakt niet echt uit gewoon verzorgd en mooi haha

2 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om persoonlijkheid. lief, zorgzaam, grappig, slim

3 Red flags in een meisje/jongen vapen, roken,

4 Green flags in een meisje/jongen  muziek luisteren, marvel fan is ook altijd leuk haha

5 Een crush die je op iemand hebt nee heb ik niet 

6 Nog iets anders? nope srry

 

Bijna precies dezelfde meningen hebben wij twee


  1. Jongens: gespierd, getanned 
  2. grappig 
  3. roken, vapen
  4. lief, zorgzaam
  5. Nee er zijn gwn 0 leuke jongens in mijn omgeving 
  6. nope

1 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om uiterlijk. blond of bruin haar, voor meisjes kleiner dan dat ik ben (vinden de meesten ook fijn toch?), voor jongens boeit lengte me niet zo veel, niet te dun want ik ben zelf ook niet dun (wel gezond), leuke kledingstijl en niet te veel make-up

2 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om persoonlijkheid. het tegenover gestelde van highclass, dus ik vind dat: grappig, aardig, leuk

3 Red flags in een meisje/jongen te veel make-up, highclass, onverzorgd uiterlijk, skinny jeans

4 Green flags in een meisje/jongen baggy jeans, leuke persoonlijkheid  

5 Een crush die je op iemand hebt tbh ik heb niet echt een crush...

6 Nog iets anders? nee :)

 


1.Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om uiterlijk.

Goede uitstraling, leuke lach, lang haar vind ik mooi maar hoeft niet. En gewoon, beetje sportief lijf is ook mooi. 

2 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om persoonlijkheid.

Brede interesse, humor, vriendelijk maar streng als het moet, zelfbewust. 

3 Red flags in een meisje/jongen

Roddelen, gemeen uitlachen, altijd de schuld bij een ander leggen ..

4 Green flags in een meisje/jongen 

Humor, sportief, gezellig, iemand waar ik naar kan luisteren.

5 Een crush die je op iemand hebt. Ik heb verkering xd

6 Nog iets anders? Ik vind het super als je elkaar ook waardeert en steunt als je even niet de beste of sterkste of zeker bent, maar ook als je verdriet hebt, iets niet kunt, verloren hebt, straf krijgt of blundert. 

Liefs, Tover xxx


1 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om uiterlijk. Beetje sportief lichaam is wel leuk. Niet te. Gewoon een beetje abs en zo. Maar het is zeker niet het belangrijkst.  Uiterlijk is niet nr.1 voor mij maar er een beetje verzorgd uitzien is wel fijn.

Krullend haar vind ik ook heel erg cute.

2 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om persoonlijkheid. Gevoel voor humor vind ik heel erg belangrijk. Interesse hebben in verschillende dingen, dus niet alleen op de bank hangen en voetbal kijken. En gewoon lief zijn natuurlijk.

3 Red flags in een meisje/jongen Jezelf heel erg serieus nemen/heel erg geweldig vinden. Opschepperig gedrag. Geen gevoel voor humor hebben.

4 Green flags in een meisje/jongen Empathie, humor, goed kunnen luisteren

5 Een crush die je op iemand hebt Nog steeds op m’n vriendje

6 Nog iets anders? Nope


Hallo mensen.ik verveel me de pletter dus ik heb wat vragen. 

1 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om uiterlijk. Haar

2 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om persoonlijkheid. Aardig 

3 Red flags in een meisje/jongen. Vraagt constant om dingen

4 Green flags in een meisje/jongen. Hij/zij geeft je ook veel dingen

5 Een crush die je op iemand hebt. Heb ik niet nu

6 Nog iets anders? Nee hoor

Groetjes van@Anoniemxv 

 


HEYHEY dit is leuk, dus

  1. ik heb een dingetje voor iets ‘gezettere’ jongens 😛
  2. HUMOR ALL THE WAY
  3. grote ego
  4. wanneer ze interesse tonen in mijn interesses :)
  5. een joch uit me klas 
  6. mijn standaards zijn best laag XD

Hallo mensen.ik verveel me de pletter dus ik heb wat vragen.  heyyyy

1 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om uiterlijk. Niet hele lichte huidskleur meestal, verder heb ik eigenlijk niet 1 heel standaard type… wel langer dan ik denk ik, geeft betere knuffels namelijk 🙂 Meestal vond ik donkerder haar het mooist, maar laatst zag ik ook een met blondig haar, dus daarom weet ik het niet zo goed meer….

2 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om persoonlijkheid. Gewoon mega lief en attent, moet echt om me  geven en me vertrouwen met zijn (heel miss haar) gedachten. 

3 Red flag in een meisje/jongen uhhhh, als diegene in zo n irritant (jongens) vriendengroepje zit, gamerboy, alleen aandacht voor uiterlijk. 

4 Green flags in een meisje/jongen       als mijn stijl heeft

5 Een crush die je op iemand hebt  heb nieeee

6 Nog iets anders? 

xx


Hallo!

1 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om uiterlijk. Uiterlijk maakt niet echt uit, haha. Is gewoon mooi meegenomen. :]

2 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om persoonlijkheid. Lief, geeft graag knuffels (knuffelachtig): iemand die echt van je houdt!

3 Red flags in een meisje/jongen Make-up (ik word aangevallen). Er zijn gewoon meisjes en zij doen gewoon vroeg opstaan om make-up op te doen. Wees toch gewoon jezelf!

4 Green flags in een meisje/jongen Helpt graag/is lief en doet niet raar in de buurt van jongens.

5 Een crush die je op iemand hebt Niet meer.

6 Nog iets anders? Nee.

Liefs,

justGhast


Hallo mensen.ik verveel me de pletter dus ik heb wat vragen. 

1 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om uiterlijk. Mooi lichaam en niet al te lang 

2 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om persoonlijkheid. Goed hart en spontaan en eerlijk en houdt wel van een feestje 

3 Red flags in een meisje/jongen jongens vrienden en nooit tijd om af te spreken en dat een telefoon belangrijker is dan onze relatie niet alles hoeft op insta 

4 Green flags in een meisje/jongen goede smaak qua kleding style en geen drugs alcohol of sigaretten. En accepteer dat nee is nee is 

5 Een crush die je op iemand hebt ja, beetje 🤏 

6 Nog iets anders? Nee 

 


1 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om uiterlijk. Nummer 1 is uitstraling. Verder val ik vooral op iemands lach.  Verder dat hij verzorgd eruit ziet en een beetje sportief lichaam, maar hoeft niet heel overdreven.

 

2 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om persoonlijkheid. Als we veel dezelfde interesses hebben, humor, als hij goed kan luisteren, hij respect toont naar mensen en goed kan omgaan met mensen, dieren en de natuur.

 

3 Red flags in een meisje/jongen Te veel op zijn telefoon zitten, Hij mij pusht om iets te doen, te nonchalant (Ik wil iemand die spontaan is en emoties durft te tonen) en veel gebruik van alcohol of als hij rookt.

 

4 Green flags in een meisje/jongen Sportief, empathie, kunnen luisteren, niet drinken of roken, als hij positief in het leven staat

 

5 Een crush die je op iemand hebt Op iemand van mijn sport team

 

6 Nog iets anders? .


  1. Jongens: gespierd, getanned 
  2. grappig 
  3. roken, vapen
  4. lief, zorgzaam
  5. Nee er zijn gwn 0 leuke jongens in mijn omgeving 
  6. nope

Herkenbaar 


1 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om uiterlijk. Nummer 1 is uitstraling. Verder val ik vooral op iemands lach.  Verder dat hij verzorgd eruit ziet en een beetje sportief lichaam, maar hoeft niet heel overdreven.

 

2 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om persoonlijkheid. Als we veel dezelfde interesses hebben, humor, als hij goed kan luisteren, hij respect toont naar mensen en goed kan omgaan met mensen, dieren en de natuur.

 

3 Red flags in een meisje/jongen Te veel op zijn telefoon zitten, Hij mij pusht om iets te doen, te nonchalant (Ik wil iemand die spontaan is en emoties durft te tonen) en veel gebruik van alcohol of als hij rookt.

 

4 Green flags in een meisje/jongen Sportief, empathie, kunnen luisteren, niet drinken of roken, als hij positief in het leven staat

 

5 Een crush die je op iemand hebt Op iemand van mijn sport team

 

6 Nog iets anders? .

Interessant 

Hallo mensen.ik verveel me de pletter dus ik heb wat vragen. 

1 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om uiterlijk. Mooi lichaam en niet al te lang 

2 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om persoonlijkheid. Goed hart en spontaan en eerlijk en houdt wel van een feestje 

3 Red flags in een meisje/jongen jongens vrienden en nooit tijd om af te spreken en dat een telefoon belangrijker is dan onze relatie niet alles hoeft op insta 

4 Green flags in een meisje/jongen goede smaak qua kleding style en geen drugs alcohol of sigaretten. En accepteer dat nee is nee is 

5 Een crush die je op iemand hebt ja, beetje 🤏 

6 Nog iets anders? Nee 

 

Nice 


Hallo mensen.ik verveel me de pletter dus ik heb wat vragen. 

1 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om uiterlijk. Mooie ogen en tanden, wel dun en 1.65 of groter

2 Wat voor meisjes/jongens zijn jullie geïnteresseerd in als het gaat om persoonlijkheid. Loyaal knuffelig grappig geeft aandacht en kan luisteren

3 Red flags in een meisje/jongen niet loyaal en geen tijd voor je

4 Green flags in een meisje/jongen tijd maken loyaal veel knuffelen en goed luisteren

5 Een crush die je op iemand hebt nope

6 Nog iets anders? Niet echt

 


Reageer