Vraag

vraag: zijn er meisjes die op buitenlanders vallen?

  • 7 January 2020
  • 13 reacties
  • 247 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zijn er überhaupt meisjes die op buitenlanders vallen.... (midden oosten)


13 reacties

je krijgt vast een vriendin, want er zijn genoeg mensen die op innerlijk (dus niet afkomst) vallen!

ja hoor , juist interessant toch? vind ik wel!

Reputatie 2
Badge +1

Ja hoor, iederéén valt op een ander soort mens!

ja hoor , juist interessant toch? vind ik wel!

Haha gelukkig😅

Ja hoor, iederéén valt op een ander soort mens!

Gelukkig, jij ook?😂

Het is hopelijk geen verassing dat iedereen zo zijn of haar eigen voorkeuren heeft.
Dat heeft niets te maken met discriminatie of rascisme, voor het geval dat je daar überhaupt over na aan het denken bent, want je voorkeur voor een partner is niet echt iets waar jij controle over hebt.
De een vindt dus Nederlanders super sexy, de ander Koreanen en een ander weer Turken.
Het is natuurlijk niet helemaal eerlijk verdeeld, omdat bepaalde fysieke eigenschappen binnen bepaalde samenlevingen aantrekkelijker worden gevonden, wat natuurlijk niet altijd even goed samen gaat met gemixte bevolkingen.
Ik laat het daarbij, voordat iemand echt niet blij gaat worden.

Wees dus gewoon een beetje aardig voor mensen en dan zal er uiteindelijk wel iemand vallen voor je fantastische persoonlijkheid.
 

Haha okee ?

Heyo,

 

Er zijn 17,18 miljoen mensen hier in Nederland daarvan zullen er heus wel een aantak meiden zijn die vallen op buitenlandse jongens like you!

Je moet gewoon rustig afwachten tot je iemand tegen komt!

See ya!

Spookyzx. 

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon na aanpassen van huidige topic - post sloot niet meer aan hierdoor

Reputatie 2
Badge +1

Ja

Ja hoor, iederéén valt op een ander soort mens!

Gelukkig, jij ook?😂

Ja hoor, ik val weer op een ander soort jongen dan mijn bestie. De jongens die zij knap, vind ik soms lelijk. En ik val eigenlijk vooral op Hollandse jongens maar ook wel op buitenlandse. En eigenlijk gaat het gewoon om het innerlijk. Wees jezelf, lekker vrolijk en positief en behulpzaam, en dan kom je er wel!

Reputatie 2
Badge +1

En het is soms juist leuk, een buitenlandse jongen hoor, met een andere cultuur, dat is toch juist spannend en gezellig!!

Heyo,

Ik dacht al wel dat ik je naam ergens van kende, en het topic trouwens ook.

Wat dacht je ik maak gewoon een nieuwe topic aan voor exact dezelfde vraag?

Gebeurd hier regelmatig hoor, het maakt mij niks uit.

Nou zoals ik al zei in je vorige topic:

Er zijn 17,18 miljoen mensen hier in Nederland daarvan zullen er heus wel een aantak meiden zijn die vallen op buitenlandse jongens like you!

Je moet gewoon rustig afwachten tot je iemand tegen komt!

See ya!

Spookyzx. 

 

Haha ja na een dag had nog niemand gereageerd dus maakte ik maar een nieuwe aan...

En het is soms juist leuk, een buitenlandse jongen hoor, met een andere cultuur, dat is toch juist spannend en gezellig!!

Zijn genoeg Nederlanders die daar anders over denken hahah

Heyo,

@Anoniem23 ,

 

Haha ja na een dag had nog niemand gereageerd dus maakte ik maar een nieuwe aan…

Haha. Op deze wordt gelukkig wel gereageer. Lekker bezig lol.

 

See ya!

Spookyzx. 

Reageer