Vraag

Vraag voor jongens - appen

  • 17 April 2019
  • 7 reacties
  • 190 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hii,
Als een meisje jouw zou appen zou je dat dan raar vinden? Je praat wel af en toe met t meisje (zelfde klas) maar je bent niet echt vrienden met haar..
Alvast thnxx

Ik wou dit ff vanuit een ander opzicht zien, omdat ik mn crush wil appen mr ik weet niet zeker of dat niet een beetje raar is😂

WEL EERLIJK ZIJN PLSS🤗

Xx

7 reacties

Hey!

Ikzelf ben geen jongen, maar ik denk dat een jongen dat niet echt raar zou vinden. Appjes sturen naar iemand is behoorlijk normaal, en zeker als je hem al redelijk kent is het niet vreemd.
Ik denk dat je het zeker kunt proberen!
Als hij het echt vreemd zou vinden zul je dat wel merken aan zijn antwoorden denk ik, ik raad je echt aan het te proberen!
Misschien durf je hem in het echt ook eens wat meer aan te spreken?

Groetjes
Lot
@xLotx ik probeer wel meer met hem te praten, maar door de toetsweek zijn we weinig op school geweest en buiten school afspreken durf ik niet te vragen.... en over een paar dagen hebben we vakantie dus ik d8 als ik hem nou app houden we een beetje contact ofz?!😂
Zelf zou ik het liever hebben dat je in het echt word gevraagd, alleen als je erg verlegen bent of gewoon geen goede situatie kan vinden om het te vertellen, is appen een optie. Je zou ook kunnen overwegen om even te vragen of hij zou kunnen bellen.
Veel succes!
AnoniemDeku
@AnoniemDeku haha ik bedoel gewoon een gesprek voeren via app (gwn hgh vragen enz), als ik wil vertellen dat ik hem leuk vind of hem uit wil vragen wil ik dat wel irl doen, is gwn wat persoonlijker ofz🤨
hey

ik zou gewoon die jongen appen.
je hoeft niet perse verliefd te zijn om iemand te appen.

veel succes met appen 😉
als het blijkt dat jou cruch niet op jou is heb je misschien wel een goede vriend er bij

groetjes
bella
Hey ik ben geen jongen, maar het kan van alles betekenen. Er is een kans dat ze je leuk vind, maar er is ook een grote kans dat ze gwn vrienden wil zijn. Als ik jou was zou ik eventjes afwachten dan zie je vanzelf wat ze wil.
Dat lijkt mij niet zo heel vreemd, hoor.
Je kent elkaar al een beetje, dus het zou niet enorm vreemd zijn om een bericht te krijgen.
Sowieso zou iets over recente gebeurtenissen zeker te gespreken zijn.

Reageer