Skip to main content
Vraag

vraag voor jongens

• February 16, 2026
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy, asteryx hier. Ik heb een vraagje voor de jongens. Wat moet een meisje nou echt hebben om haar als je vriendin te willen? Mag uiterlijk of karakter zijn. Als je wil zou ik het fijn vinden als je wilt zeggen hoe oud je bent. Mag ook ongeveer natuurlijk. Ik ben 14 btw

Groetjess

3 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 17, 2026

Hoi, dat is verschillend per persoon maar voor mij is vooral belangrijk dat zij een sterke persoonlijkheid is, weet wat ze wil. Iemand die geïnteresseerd is in allerlei onderwerpen en in mij, net als ik in haar. Ik houd van een meisje waar je mee kunt lachen en waar ik mezelf bij kan zijn. Ook bij kan huilen en  wederzijds troost bij elkaar kunnen vinden. Een meisje waar ik mij aan kan over geven. En ze is wat mij betreft iemand die aanpakt en mij ook kan sturen en als het nodig is afremt. Gewoon een persoon waar ik mee klik. Die niet veel geeft om stoerdoenerij en mij neemt zoals ik ben. Uiterlijk is natuurlijk mooi en leuk maar wat ik hiervoor noemde vind ik het belangrijkst. Ik heb trouwens het geluk dat ik zo'n vriendin heb ☺️ en dat voelt echt fijn.

Groetjes liefs Tartan X 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 17, 2026

Hey! Ik zie het ongeveer zoals ​@Tartan16 . Met mijn lief klikt het op veel gebieden en ik voel me gewaardeerd en veilig om mezelf te kunnen zijn. Ik vind haar sterk en superslim en ze heeft veel humor en kan dingen goed beschrijven en verklaren. Ze is ook knap,ik vind haar ogen, haar gezicht en haren en bouw (benen bijvoorbeeld) ook mooi, maar vooral haar maniertjes en karakter en wijsheid vind ik heel aantrekkelijk. En kleine dingen zoals haar lach en hoe ze mij aanspreekt, van alles. Eigenlijk gewoon haar persoonlijkheid net wat Tartan zegt. Maar idd het verschilt natuurlijk per persoon.  Belangrijkste is dat iemand zichzelf is. 

Liefs, Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 17, 2026

Ik ben het eens met de mooie woorden van ​@Tartan16 . Voor mij gaat het ook om karakter. Van die kleine leuke dingetjes die haar uniek maken. Waarbij je gewoon jezelf kan zijn en af en toe ook gewoon rare dingen doen die je normaal niet in het openbaar doet. Inderdaad ook iemand die je weer de juiste richting in kan sturen als je eventjes het niet weet. Maar iedereen heeft natuurlijk weer zijn eigen 'behoeften' met hoe iemand past hij zichzelf 

Groetjes Lupus