Vraag

Vraag voor de jongens!

  • 1 March 2018
  • 9 reacties
  • 490 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat vinden jullie het mooist? Borsten of billen? En hoe groot willen jullie het liefst dat de borsten zijn? (Liever klein, groot...)

9 reacties

Borsten, en ik vind de grootte niet erg, alleen heel klein is ook weer niet leuk
Reputatie 3
Badge +8
I’m more into ass. Ook al heb ik niet echt een voorkeur. Het klinkt zó cliché, maar het gaat gewoon om het innerlijk. De grootte van billen en borsten zijn letterlijk en figuurlijk bonuspunten. Tuurlijk prefereer elke jongen een ‘goeie’ kont en niet al te kleine borsten. Maar hey, niet iedereen is dat gegund. Dus hopelijk ben je van binnen dan het allerknapst 😉.
Hi Annabel.,

ik heb niks met borsten, wel met billen ............ van jongens :)
Ja, ik val dus op jongens en niet op meisjes. Ik vind kleine, beetje ronde, gespierde billen wel lekker, maar als je de jongen van mijn dromen die niet heeft is er ook niks aan de hand.

Ik kan als gay jongen dus ook niet echt met reden zeggen of ik grote of kleine borsten liever zou hebben, maar als ik het vergelijk met of ik liever een jongen met een grote of een kleine piemel heb, dan zeg ik, dat ik niet verliefd wordt op hem vanwege zijn piemel, maar om wie hij is.

Als dan later blijkt dat ie een grote heeft of juist een kleine, dan zou me dat niet uitmaken als het echte liefde is.
Ik weet niet of jongens, die op meisjes vallen, ook zo denken over de borsten van meisjes, maar daar is dit topic ook een beetje voor.

Groetjes,
M&M's
Ik heb niet echt veel met billen borsten wel Daarintegen klein en medium vind ik wel opwinden heel groot niet
Ik heb persoonlijk t liefst wat kleinere borsten
Ik heb geen idee, zelf vind ik ''niet te groot''.
Het gaat er bij mij om hoe diegene is, creatief aardig zulke dingen.
Mij maakt het echt totaal niet uit. Ik ben niet zo'n iemand die mensen beoordeeld op zo'n manier. (Mogen de anderen best doen van mij) Ik kijk puur naar personaliteit.
Badge
Ik ben 13 en heb nog geen ervaring met meisjes alhoewel ik dat wel heel erg graag zou willen . Maar voor het meisje dat ik graag zou willen zou ze geen gigantische borsten moeten hebben, maar gewoon redelijk kleine. De kont.. nou ja dat maakt niet echt uit voor mij.
Ik vind grote borsten minder leuk, idk maar kleine vind ik mooier lol het gaat allemaal ook niet echt om uiterlijk vind ik.... gewoon jezelf zijn!

Reageer