Vraag over verliefd op docent

  • 23 April 2018
  • 3 reacties
  • 286 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vroeg me af of er mensen zijn die hun docent hebben verteld dat jullie verliefd op diegene waren?
Ik ben zelf smoor verliefd en ik heb een enorme klik met haar, maar ik zou niet weten of ik het ooit zou durven vertellen. Ik ben bang dat ik de hele band die we hebben opgebouwd kapot maak.

xxxx

3 reacties

Ik heb alleen een docent die ik heel knap en aardig vindt enzo, maar ik begin er gwn niet aan. Ik ben bang dat ik mijn hele school leven er mee verpest. En daar heb ik geen zin in

( sorry vgm kom ik een beetje bot over, sorry )
Ik ben ander half jaar geleden verliefd geworden op een docente van mij, en ik ben nu alweer verliefd op een andere . Ik heb het wel aan die eerste docente verteld omdat ik en niet meer kon liegen en omdat ik vaak met haar praatte. In eerste instantie was er niets aan de hand dus ik dacht dat ik er goed aan had gedaan, maar later begon de hele klas er opeens over. Geen idee hoe die het allemaal wisten. Toen zei mijn docente op een gegeven moment dat het verstandiger was als we elkaar niet meer zouden spreken. Ik was er kapot van. Dus voor je het verteld zou ik als ik jou was goed nadenken over de volgende dingen
1. Heb je een goede band met je docent?
2. Wil je die eventuele band op het spel zetten
3. Hoe vaak zie je die docent?
4. Denk je dat het gaat helpen als je het verteld?

Als je namelijk iets heel graag wilt vertellen moet je dat meestal doen maar als dat dingen voor je verpest kan dat enorm veel spijt opleveren. Misschien kun je dit eerst met een vriend of vriendin bespreken aangezien ik jouw situatie met de docent niet weet. Wellicht kun je dit ook aan je mentor vertellen of aan een vertrouwenspersoon bij jou op school.


Succes 🙂
Er is wel een docent waar ik veel bewondering voor heb. Ik mag haar heel erg en ze voelt als een vriendin voor me. Jammer genoeg krijg ik geen les meer van der. Ik denk elke dag aan haar en ik mis haar super erg.

Reageer