voor het eerst verliefd!?!

  • 29 July 2019
  • 7 reacties
  • 157 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi

ik ben er deze week achtergekomen dat ik voor een vriendin gevoelens heb ontwikkeld.

ze is gewoon super lief en begrijpt mij goed.

mensen zeggen dat zij signalen geeft dat ze me ook leuk vind maar ik zie het niet. ze vraagt alleen of we samen naar school kunnen rijzen en af en toe samen naar de stad kunnen gaan.

mijn vraag is wat kan ik met dat gevoel doen?
zou ik kans kunnen maken?

ik heb er zelf echt nog nooit iets met verliefdheid gedaan.
tot deze week stond ik er niet bepaald voor open...

groetjes
blue

7 reacties

hey,
Allereest weet ik niet of je wel verliefd op haar bent. Wat je beschrijft kan ook gewoon een hele goede vriendschap zijn. Als je wel verliefd op haar bent kan je het aan haar vertellen. misschien is zij ook wel verliefd op jou, maar dat weet je nooit zeker. Je kunt het alleen weten door het te vragen.
Jonah
hey

ik ben niet echt bepaald hele goede vrienden we gaan nog niet zo lang met elkaar om. eigenlijk pas sinds de dag voor de zomer vakantie. en ik ben ook met een paar andere meisjes goed bevriend en dat voelt anders

en ik kan niet stoppen met aan haar denken...

zo iets vragen zou ik echt niet zo snel durven te doen.

groetjes
blue
ik zelf vind gevoelens zoals verliefdheid erg ingewikkeld maar ik kan je wel helpen hoe met die gevoelens om te gaan, met verliefdheid kan het verschillen van leeftijd en welk school niveau je zit (b.v eerste middelbare school of tweede)
zou ik dat kunnen weten? dan kan ik je verder helpenπŸ™‚

groetjes
Luciaa
hey

zou ik dat kunnen weten?

ik zit na de zomef vakantie in het laatste jaar. en ik ben 17. en ik doe praktijkonderwijs... en zij is 16 en doet het zelfde niveau

dankje dat je me (alweer) wilt helpen

groetjes
blue
Wat ik zelf zou doen omdat je haar nog niet heel lang kent is geduld hebben, neem de tijd om elkaar beter te kennen, des te meer dat je met elkaar praat des te meer je haar zal kennen
ik weet als personen je veel vertrouwen dat ze B.V je uiteindelijk ook geheimen zal geven, dat is een teken van vertrouwen

ik heb 2 dagen geleden een YouTube kanaal gevonden die heel veel verteld over emoties en dat zal jouw denk ik wel helpen😁
https://www.youtube.com/user/Psych2GoTv
ik ben heel blij voor je!😊
we kennen elkaar eigenlijk nu al 7 jaar... maar door dat ik een jaar ouder ben was onze vriendschap verwaterde... en omdat we nu in de zelfde klas komen gaan we weer veel met elkaar om.
dus ik weet al best veel van haar 😊 en zij van mij...

dankje voor het linkje!

groetjes
blue
hey

ze heeft afgelopen week nog een geheimpje vertelt πŸ‘€
en we gaan samen met zijn 2en een vak volgen wat school officieel niet geeft.
en we gaan samen een prestatie maken.

maar heeft iemand nog tips?

groetjes
blue

Reageer