Vraag

Volle condooms bij vriendje

  • 27 September 2019
  • 7 reacties
  • 926 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vriendje woont op kamers in een studentenhuis. Ik was gisteren bij mijn hem en ik vond daar in de prullenbak een paar volgespoten condooms. We hebben nooit seks met condoom want ik slik de pil. Ik vroeg hem ernaar, hij werd rood en zei dat die het lekker vindt om soms af te trekken met condoom. Ik geloof hem niet helemaal en denk dat die ook met een ander neukt.

Wat moet ik hier nu mee? Kan ik hem nog vertrouwen?

7 reacties

Oei, dat is een lastige!

De kans is er dat hij inderdaad is vreemd gegaan. Maar, meerdere jongens gebruiken wel eens een condoom om te mastruberen. Dit is namelijk lekker schoon, en toch net wat anders dan een gewoon potje rukken! Het is eerlijk gezegt wel een beetje heel erg schament om er zo over te praten, maar dit forum is toch annoniem. Ik probeer te zeggen dat ook als hij de waarheid spreekt, hij misschien een beetje nerveus en rood wordt.

Dit is een situatie die ik niet in kan schatten, maar ik zou hem het voordeel van de twijfel geven.

Houd wel je ogen open, en vraag desnoots huisgenoten van je vriend of er een andere meid ooit over de vloer komt.

Veel succes en sterkte,
LVA
Dank je voor je antwoord LVA! Ik heb een huisgenoot van m’n vriendje gesproken die ik goed ken. Hij zei dat hij mn vriendje met een andere jongen heeft gezien en dat hij seksgeluiden hoorde uit zn kamer. Mn vriendje heeft dus geneukt met een jongen en ik ben heel verdrietig en vind dat heel vies. Ik heb het hem nog niet verteld dat ik het weet. Ik moet het eerst even op een rijtje zetten voor mezelf voordat ik weet wat ik doe en of ik hem moet dumpen. We hebben al lang wat en het was altijd top. Tot nu.
Hey, ik herken je wel een beetje in deze situatie mijn vriend woont ook sinds kort in een studentenhuis en ik merk de laatste tijd regelmatig dingen aan hem. Ook inderdaad lege verpakkingen condooms wat ik zelf erg vreemd vind. Misschien is het toch dat jongens het fijn vinden op zich af te trekken met een condoom, maar anders herken ik je heel goed en denk ik ook dat hij vreemd gaat.

Groetjes,
Hey, ik ben een meisje van 16 jaar en heb een vriend van 18 jaar.
Hij studeert sinds kort en woont hij op kamers en vind dat geen prettig idee, ik merk de laatste tijd wel andere dingen dat ik lege verpakkingen condooms vind in zijn la. Als ik hem er na vraag zegt hij dat die van ons zijn, verder komt hij eigenlijk elk weekend en nu ineens niet meer, het initiatief om te praten komt vrijwel altijd van mijn kant. Hij heeft rare vlekken in bed en als ik vraag wat het is, is het blijkbaar drinken. Ik voel me gewoon niet goed en probeer wel een gesprek aan te gaan alleen er komt nooit wat uit, behalve dat ik me geen zorgen moet maken.

Wat vinden jullie van dit gedrag en wat zeggen jullie dat ik moet doen?
Dank je voor je antwoord LVA! Ik heb een huisgenoot van m’n vriendje gesproken die ik goed ken. Hij zei dat hij mn vriendje met een andere jongen heeft gezien en dat hij seksgeluiden hoorde uit zn kamer. Mn vriendje heeft dus geneukt met een jongen en ik ben heel verdrietig en vind dat heel vies. Ik heb het hem nog niet verteld dat ik het weet. Ik moet het eerst even op een rijtje zetten voor mezelf voordat ik weet wat ik doe en of ik hem moet dumpen. We hebben al lang wat en het was altijd top. Tot nu.
Jeejtje,

Probeer er rustig over te blijven, is heel moeilijk, ik weet het. Maar vaak bespaard het een hoop elende door het maar over je heen te laten komen. Geef zeker wel je mening, en laat merken dat je boos bent, maar ga er niet teveel op in.

Ik hoop dat hij er niet teveel over in discussie gaat, of ruzie begint te maken. Maar hij je je gelijk geeft, en accepteerd dat hij een sukkel is, en ongelofelijk dom. Maar dit is jammer genoeg niet altijd het geval. Probeer in je achterhoofd te houden dat ruzie geen zin heeft, omdat je toch niet met hem verder gaat.

Heel veel sterkte, hopelijk ben je er snel over heen.


Heel veel liefs,
LVA
Hey, ik ben een meisje van 16 jaar en heb een vriend van 18 jaar.
Hij studeert sinds kort en woont hij op kamers en vind dat geen prettig idee, ik merk de laatste tijd wel andere dingen dat ik lege verpakkingen condooms vind in zijn la. Als ik hem er na vraag zegt hij dat die van ons zijn, verder komt hij eigenlijk elk weekend en nu ineens niet meer, het initiatief om te praten komt vrijwel altijd van mijn kant. Hij heeft rare vlekken in bed en als ik vraag wat het is, is het blijkbaar drinken. Ik voel me gewoon niet goed en probeer wel een gesprek aan te gaan alleen er komt nooit wat uit, behalve dat ik me geen zorgen moet maken.

Wat vinden jullie van dit gedrag en wat zeggen jullie dat ik moet doen?

Ik zou er over na denken of je wel in zo'n onzekerheid door wil met jullie relatie. Als je dit zo tegen hem zou zeggen, en je merkt dat hij je niet echt tegen houd om te gaan, kan het zijn dat hij al vreemd is gegaan of iets in die richting. Probeer de situatie zo goed mogelijk in te schatten.

Kies voor jezelf! Ookal heb je geen bewijs ofzo, is je onderbuikgevoel al voldoende om het uit te maken. Vooral als jullie al niet meer zoveel contact meer hebben als eerst.

Heel veel sterkte


Ik wens je het beste,
LVA
Het kan zijndat hij seks verslaafd is en dat die vlekken waar je het over hebt een mix van sperma en vaginaal vocht is en niet om je schrik aante jagen maar je kan best als je zegt dat jullie al een tijdje samen zijn een bloed test tegen SOA doen want je weet niet hoe lang is het al gaande en met wie hij dat deed dus de kans op een SOA is er misschien.

Ik hoop voor jou van niet en wens jou het beste en veel sterkte toe laat hem voor wat hij is en zoek een ander want die vriend kan liegen maar gezien van de volle condooms niet echt

Reageer