Skip to main content
Vraag

Vindt ze me leuk of niet?! (vriendin van school)

• June 19, 2026
  • 0 reacties
  • 10 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hee, het is een tijdje geleden dat ik op het forum was. Maar goed hierbij mijn vraag/verhaal.  2 weken geleden moesten klasgenoten een activiteit verzinnen voor de klas. Dat werd tikkertje.  Ik een andere vriendin moesten als laatste gaan zoeken want we waren als laatste gevonden. Klasgenoten maakte de opmerking dat ik een die vriendin ik noem haar even(  Liz) dat we hand in hand moesten gaan lopen. Terwijl ik en Liz dat niet wouden en ons ongemakkelijk voelde. Dat is uiteindelijk goed gekomen door het niet te doen. Maar Liz die staart me soms aan met een blik van verliefdheid. En we lopen maandag tot en met woensdag samen naar de bushalte waar ik moet zijn en zij fiets door naar huis. Ze vroeg mij woensdag of ik bij haar ging lunchen, maar haar ouders zijn thuis zei ze. Dat vond ik geen probleem en ik heb ja gezegd. Ik stuurde haar een berichtje met het volgende. “ Heyy, het misschien een rare vraag. Maar vind je iemand leuk op dit moment? Ik ben gewoon benieuwd. Want dit bespreken we niet op school.” Zij stuurt “ nou, niet perse maar ik twijfel of ik op meisjes val.” Ik schrok daarvan omdat ze het op haar verjaardag en kort daarvoor het over jongens had. En dat haar oude crush een relatie heeft, waar ze verliefd op was. Dus vandaar dat ik schrok toen ik het berichtje las. Ik heb haar in vertrouwen verteld een tijdje geleden dat ik op meisjes val, en misschien ook op jongens. Ik heb eigenlijk gedacht dat zij hetero was. Omdat het toen wel zo over kwam, maar goed. Ik vind haar eigenlijk wel leuk maar ik heb het nog niet verteld. Moet ik dit wel gaan doen?! Groetjes F (sorry voor de lange tekst)