Vraag

vindt hij mij leuk? moet ik hem mee uit vragen?

  • 2 February 2020
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hii, ik ben een  meisje van 14 en ik vindt een jongen leuk. Wij kennen elkaar al van toen we baby’s waren, doordat onze ouders heel veel met elkaar optrekken. Laatst gingen we met zijn alleen een weekendje weg, en toen begon ik gevoelens voor deze jongen te krijgen. Hij heeft me daar dus best wel wat complimentjes gegeven over dat hij mijn schoenen en mijn jas leuk vond bijvoorbeeld. En hierdoor kreeg ik het idee dat hij mij misschien ook wel leuk vindt. Het is nu een maand na het weekendje weg  ( we hebben elkaar hier tussen wel gezien) en ik probeer nu gesprekken te starten op snapchat en whatsapp, maar op snapchat opent hij mijn berichtjes maar antwoordt niet en op whatsapp reageert hij heel droog. De laatste keer dat ik hem in het echt zag vroeg ik waarom hij zo droog reageerde en hij zei dat hij het heel druk had.  In  real life praten we  eigenlijk veel meer en beter.  Maar vindt hij me leuk, en waarom doet hij anders zo droog op whatsapp? moet ik hem anders mee uitvragen en als hij nee zegt zeggen dat het een grap was?


2 reacties

Heyy

Misschien kun je hem eerst uit vragen als gewoon vrienden, gewoon ff iets drinken ofzo. Als je het gevoel hebt dat het dan goed zit kun je misschien moves maken, begrijp je?

Groetjes en succes!

Kaas123

dankje !!

echt heel goed idee, ik ga het meteen proberen :grinning:

Reageer