Vraag

Vindt hij me (nog) leuk?

  • 9 May 2018
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een meisje van 14 en vraag me iets af. Er is een jongen in mijn klas die ik erg leuk vind. Nu is het zo dat hij mij vorig jaar leuk vond, maar ik heb toen nee gezegd met de reden dat ik hem niet goed kende. Alleen nu vind ik hem wel leuk en heb spijt van deze keuze. We appen, snappen en DMen elke dag. Nu weet ik dat hij ook vaak appt met mijn vriendinnen. En we hebben de zelfde vriendengroep. Op snapchat zijn we allerbeste vrienden van elkaar (lang leve de emojies waardoor je dat kan zien?). Ook toont hij veel interesse. Ik weet niet zeker of hij dat ook bij mijn vriendinnen doet. Ik en deze jongen hebben vaak discussies over wie er geweldiger, fantastischer of liever is. Heel cutee. Mijn vriendinnen hebben meer serieuze gesprekken met hem. Ook stuurt hij me vaak van die dingen van "als je binnen 10 minuten niet reageert krijg ik een ijsje van je" bijvoorbeeld. Hij tagt me ook heel vaak als enige in berichten van grote accounts (Bijvoorbeeld "Tag degene die het eerste in je opkomt".We zitten in de klas altijd voor elkaar dus kletsen we heel erg veel. Ik vind hem echt heel erg leuk en weet niet zeker of hij mij nog leuk vind. Onze vrienden zeggen allemaal dat we fix hebben haha. Hoe weet je of hij mij nog leuk vind? Ik ben erg bang dat ik de hechte vriendschap verpest als we verkering zouden krijgen. En dat het een verkering wordt die snel uitgaat. (Als we uberhaupt een relatie krijgen?) Alle tips zijn welkom❤

3 reacties

vraag hem gewoon want hij heeft jij ook gevraagt
Lees mijm topics! Ik was inzeker of mijn crush wel op mijn was! Wat denk je hij is wel op mijn! Vraag het aan zijn vrienden! Deed ik ook!
Zit in de zelfde situatie alleen snappen/appen/dmmen we niet ik denk dat je het hem gewoon moet vertellen hij is ook tegen jou eerlijk geweest dus dan kun je ook eerlijk tegen hem zijn de jongen die ik leuk vind vind nu mij en een ander meisje leuk maar dat andere meisje liet hem vallen eigenlijk zou ik zelf ook op hem af moeten kunnen stappen mar dat deed hij ook niet bij mij dus daarom durf ik nu minder maar ik hoop dat hij en ik nog goed komt, maar mijn verhaal doet er niet toe. Ik denk dat je het hem gewoon moet zeggen als je het hem verteld kan hij jou af wijzen maar der kan ook iets moois gebeuren en het is niet erg om een keer afgewezen te worden na regen komt zonneschijn?

Reageer