Vraag

Vind zij mij leuk?

  • 21 January 2020
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Badge

Oke he, ik heb al een vriendschap met een meisje al voor 1 jaar ongeveer. Mijn gevoelens voor haar waren heel afwisselend. Maar laatst wist ik het zeker: Ik vond haar leuk. We gaan bijna elke avond naar een plek waar we dan praten en met elkaar zijn. Het is heel gezzelig. Soms geven we elkaar knuffels en doe ik een arm om haar heen, omdat ze dat wil. Maar omdat ik haar leuk vind kon ik het eigenlijk echt niet meer hebben en heb ik het gewoon tegen der gezegd. Ze reageerde heel kalm. Ze Zei: Ze had me gefriendzoned alleen het lag heel complicated. Ze zij dat ze eerder mij ook wel eens leuk had gevonden. Het is nu ongeveer een week geleden dat ik het heb gezegd en we zijn nog even close als eerst. Het lijkt zelfs alsof we closer worden. Kan iemand please zeggen of ze me wel leuk of niet en wat ik moet doen om mezelf uit de friendzone te krijgen???

 

(edit: Ze zij dat ik wel uit de friendzone kon komen mr hoe zei ze niet)


1 reactie

Badge

hoii,

Het hangt er een beetje vanaf. Zou je graag verkering met haar willen? Dan zou ik als ik jou was haar verkering vragen, tenzij je dat niet durft. Je kan het er ook met haar over hebben. Als jullie weer gezellig praten en je vind het een goed moment of jullie houden al diepe gesprekken. Dan kan je het misschien opbrengen. Als je dat allemaal te eng vind dan word het inderdaad moeilijk.  Zelf heb ik niet heel veel ervaring hiermee dus als je het niet durft op te brengen op wat voor manier dan ook, zou ik gewoon afwachten wat er gebeurd. Maar denk eraan: als je haar echt leuk vind en je wilt een stap verder in je relatie- om het zo maar te noemen- dan moet je het gewoon vragen. Ze zal je heus wel begrijpen! Heel veel succes.

groetjes

Reageer