Vraag

vind zij mij leuk?

  • 19 January 2020
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een jongen van 14 en vraag me ontzettend erg af of een vriendin (mijn buurmeisje) mij leuk vind. We snappen de laatste tijd veel en ik ben ook bij haar thuis geweest. We gaan waarschijnlijk met zn tweeën bij de Albert Heijn werken! Ik vind haar sinds een maand leuk ofzo. Ik wil er heel graag achter komen of ze me leuk vind, maar ik durf niets te vragen, ze zit namelijk bij mij op school en behoort tot de populaire kinderen. daarnaast is het mijn buurmeisje! Ik ben heel bang dat als ik het vraag dat het dan helemaal fout gaat. Ik heb dit meerdere malen meegemaakt namelijk. Het probleem is dat ze de ene keer sterke signalen afgeeft (ik bedoel 😘 en xxx en slaap lekker!😘) enzo. Ik doe dit ook terug maar de andere keer doet ze juist heel anders. Zo van gn ofzo. We delen wel veel dingen met elkaar waar we mee zitten bijvoorbeeld. Wat ik ook jammer vind is dat ze mij nooit appt. Is dat normaal? Of voelt ze dan toch niks? 

kan iemand alsjeblieft helpen? Ik wil het zo graag weten en verder met haar gaan. Moet ik het afwachten denken jullie? En ik heb vanavond afgesproken om te snappen. Moet ik het dan zeggen of vragen?

bedankt!


4 reacties

Ik denk dat ze je een beetje leuk vind. Als ik dat meisje was en zulke signalen zou afgeven, zou ik je opzich wel zien zitten maar m'n twijfels hebben. Het kan ook zijn dat ze soms zo droog reageert doordat je te opdringerig met haar wil praten via snap (dat hebben jongens bij mij ook wel eens gedaan en dat is soms een beetje een afknapper). Je kan misschien proberen om wat minder via snap met haar te praten en wat meer in het echt. Als ik haar was zou ik dat super leuk vinden!

Hopelijk heb je er wat aan!

Xx

hi Bloempie,

Ik denk dat ze je een beetje leuk vind. Als ik dat meisje was en zulke signalen zou afgeven, zou ik je opzich wel zien zitten maar m'n twijfels hebben. Het kan ook zijn dat ze soms zo droog reageert doordat je te opdringerig met haar wil praten via snap (dat hebben jongens bij mij ook wel eens gedaan en dat is soms een beetje een afknapper). Je kan misschien proberen om wat minder via snap met haar te praten en wat meer in het echt. Als ik haar was zou ik dat super leuk vinden!

Hopelijk heb je er wat aan!

Xx

hi,
hoe bedoel je te opdringerig? te veel aandacht vragen ofzo? als ik vraag of ze wilt afspreken dan kan ze 9/10 keer niet en ik vraag me ook echt af hoe dat kan. kan het ook als ik vraag aan haar of ik te opdringerig doe?

Oh sorry! Ik zal het proberen uit te leggen.

Met opdringerig bedoel ik dat je de neiging hebt te veel met haar te praten. Dat je haar bijvoorbeeld te vaak snapt of appt. Af en toe via social media met haar praten is leuk, maar als zei jou 'nog net niet leuk genoeg' vindt, kan het irritant worden.

Voorbeeld: ik heb wel eens gehad dat een jongen mij ook 'leuk' vond, en die willen dan ook graag met mij praten. Dat doen ze dan ook via bijvoorbeeld insta. Dan sturen ze me echt dagelijks of twee keer per dag een dm met alleen 'hey' of iets anders waar je niet veel aan hebt, en dat wordt gewoon irritant. Vaak reageer ik daar dan wel op, maar ben ik al zo geïrriteerd door die vele berichten dat ik behoorlijk droog reageer. 

Snap je? Als je me niet snapt moet je het zeggen :) 

En dat ze 9/10 keer niet kan afspreken kan ook gewoon komen doordat ze je 'net niet leuk genoeg' vindt. Als je dat een aantal keer hebt gevraagd kan het ook als opdringerig over komen en zegt ze waarschijnlijk sneller dat ze niet kan, omdat ze er zo veel minder zin in heeft. Hopelijk is dit duidelijk ;) 

X

Oh sorry! Ik zal het proberen uit te leggen.

Met opdringerig bedoel ik dat je de neiging hebt te veel met haar te praten. Dat je haar bijvoorbeeld te vaak snapt of appt. Af en toe via social media met haar praten is leuk, maar als zei jou 'nog net niet leuk genoeg' vindt, kan het irritant worden.

Voorbeeld: ik heb wel eens gehad dat een jongen mij ook 'leuk' vond, en die willen dan ook graag met mij praten. Dat doen ze dan ook via bijvoorbeeld insta. Dan sturen ze me echt dagelijks of twee keer per dag een dm met alleen 'hey' of iets anders waar je niet veel aan hebt, en dat wordt gewoon irritant. Vaak reageer ik daar dan wel op, maar ben ik al zo geïrriteerd door die vele berichten dat ik behoorlijk droog reageer. 

Snap je? Als je me niet snapt moet je het zeggen :) 

En dat ze 9/10 keer niet kan afspreken kan ook gewoon komen doordat ze je 'net niet leuk genoeg' vindt. Als je dat een aantal keer hebt gevraagd kan het ook als opdringerig over komen en zegt ze waarschijnlijk sneller dat ze niet kan, omdat ze er zo veel minder zin in heeft. Hopelijk is dit duidelijk ;) 

X

oke ik snap het denk ik wel. dus ik moet gewoon wat vaker op school een gesprek starten met haar (maar dus niet te vaak)? of gwn in real life? bedankt voor de uitleg!

Reageer