Ik praat nu al een tijdje met een meisje en het is dan erg gezellig. zij zegt vaak dat ze mij schattig vind en dat soort dingen haha. zij stuurt ook erg veel van die kus emojis. binnenkort gaan we weer afspreken dus dat word erg leuk maar zou ze mij leuk vinden?
Bladzijde 1 / 1
Geen idee.
Kom je maar op 1 manier achter, door het te vragen
Of zij zou het uit haarzelf moeten zeggen, dat kan ook
daar heb je helemaal gelijk in. ze heeft wel meerdere keren aangegeven dat ze mij wel erg knap vind en heel erg lief
Maar dat kan ook op een vriendschappelijke manier zijn natuurlijk
Ik voel de struggle?
Ik voel de struggle?
Ik voel de struggle?
ja inderdaad haha zij stuurt wel veel hartjes en dat soort dingen en ik heb gehoord dat ze erg veel over mij praat tegen anderen (positief natuurlijk haha) dus de beste manier is om het gewoon te vragen
Als ik iemand leuk vind dan praat ik veel met die persoon en begin zelf gesprekken te voeren, beetje kus emojis ja ( maar dat doe ik ook bij vrienden ) en zeg inderdaad ook wel van dat hij schattig is of iets. Maar t meeste is dus dat ik gesprekken begin ofzo omdat ik dus aan hem denk.
Mischien heb je er wat aan, mischien ook niet.
Hope so! xo
Mischien heb je er wat aan, mischien ook niet.
Hope so! xo
Gewoon ervoor gaan Iederen is wel een keer afgewezen dus doen!
Hoi
Wat leuk dat je het zo gezellig hebt met dat meisje. Jullie gaan binnenkort afspreken. Misschien is dat je kans om om duidelijkheid te vragen, en erachter te komen of ze je op liefdesgebied leuk vindt. Durf je dat te vragen?
Groetjes
x
Wat leuk dat je het zo gezellig hebt met dat meisje. Jullie gaan binnenkort afspreken. Misschien is dat je kans om om duidelijkheid te vragen, en erachter te komen of ze je op liefdesgebied leuk vindt. Durf je dat te vragen?
Groetjes
x
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.