Vraag

Vind ze me leuk?

  • 9 February 2020
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Oké ik ben een meisje en ben verliefd op een meisje. Ik heb sinds een week echt contact met haar (Whatsapp) en dat is erg gezellig. Gister was er ook een gesprek en als je het las zou je niet beter weten dan dat we keihard aan het flirten waren met elkaar. Je weet wel.

Zij valt op meisjes (dat heeft ze me zelf verteld!) en weet dat ik haar leuk vind. Vandaag vroeg ik wie het meisje was die ze wel of niet leuk vind (die informatie staat in mijn vrienden boek). Ze reageerde een beetje vaag en zei zo van 'ik ben momenteel niet verliefd maar ik vind wel iemand leuk en ik ga je niet vertellen wie!'

Wat moet ik hiervan denken?! Voor de kerstvakantie heeft ze gezegd dat mijn gevoelens voor haar niet wederzijds zijn. Maar een week geleden gaf ze me ineens, helemaal uit zichzelf, haar telefoonnummer. Terwijl ik haar alleen gevraagd had of ik onze 'mail correspondentie' in mijn boek mocht gebruiken. Is dit allemaal niet een beetje verdacht?! 


1 reactie

Hey Nanoka

 

Wat fijn dat je dit meisje beter leert kennen :slight_smile:  Het zou absoluut kunnen dat ze inmiddels gevoelens voor je heeft ontwikkeld. Verstandig lijkt me om haar beter te leren kennen, eventueel nu en dan af te spreken, zodat jullie naar elkaar toe groeien. Wanneer je het gevoel hebt dat jullie goed met elkaar kunnen praten, zou je haar kunnen vragen of de gevoelens wederzijds zijn. 

 

Gr. Kenshin

Reageer