Vraag

vind ze me leuk??

  • 19 September 2019
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb 3 jaar terug een meisje ‘leren kennen’, ze heeft halve vriendjes gehad wat eig niet zo goed liep en ze zat daar mee dus bood ik aan om met haar te praten, ik zag toen niks in haar en andersom ook niet denk ik tot een tijdje terug toen we belden over van alles en nog wat (1,5 uur ofz). we hebben toen afgesproken om samen naar Walibi te gaan, hier is niks van gekomen omdat ze geen tijd had. We snappen elkaar gewoon goed. Afgelopen zaterdag zag ik haar op een feestje weer sinds een tijd geen contact gehad te hebben. Tijdens deze avond had ik het idee dat ze wel met me aan het flirten was aangezien ze ‘de blik’ gaf... nou heb ik vanavond afgesproken om te bellen maar ze heeft dan een weer een reden waarom het niet kan. Ze zei wel gelijk erachteraan dat ze morgen middag wil bellen maar ik kan maar slecht inschatten of ze me nou ziet zitten op een seksuele manier.

wat denken jullie nav dit verhaal?

3 reacties

ik zie haar nu als een player soort van die je aandacht niet waard is....sorry het klinkt gemeen maar ze speelt de hele tijd met jou enzo….ik zou er zo min mee te maken willen hebben! Zoek een ander meisje met wie je kunt bellen ofzo &#x;
Ik denk dat ze je gewoon gebruikt en aan het lijntje houd. Anders zou ze niet steeds last-minute laten zitten.
Bedankt, ik had het nog niet zo gezien.. jullie hebben gelijk

Reageer