Vraag

Vind ze me leuk?

  • 26 March 2019
  • 4 reacties
  • 137 Bekeken

Badge
Ik had vandaag ineens dat een meisje uit mijn klas me persoonlijke dingen vroeg, we zaten met 1 andere jongen en een ander meisje aan 1 tafel te werken. Ze vroeg ineens waar ik woonde en deed heel die les raar, ze moest hele tijd raar lachen en haar vriendin een beetje. Ook toen ik met mijn vriend aan het praten was over mijn team in voetbal, vroeg zei ook iets over dat. Vind ze me leuk?
Groetjes Mij

4 reacties

zou kunnen, vaak gaan meisjes overal om lachen als diegene die ze beetje leuk beginnen de vinden of leuk vinden een grapje maakt of iets zegt wat lollig is of juist best meevalt. wacht het nog even af is mijn advies, zodat als het niet zo is je niet teleurgesteld bent. 😃
Hoi

Het zou kunnen dat dat meisje interesse in je toonde. Vond je het fijn dat ze zo deed? Jullie zouden elkaar eventueel beter kunnen leren kennen.

Groetjes
Kenshin
Badge
Hoi

Het zou kunnen dat dat meisje interesse in je toonde. Vond je het fijn dat ze zo deed? Jullie zouden elkaar eventueel beter kunnen leren kennen.

Groetjes
Kenshin

Nou ja ik vind haar best leuk (ook haar vriendin).
Ook toen ze me dat vroeg.
Ik moest er nog iets bij vermelden, ik hoor een beetje tot je losers van de klas (de kinderen waar ik mee om ga) bij mij valt dat reuze mee, ik heb dus niet veel te zeggen (ken ook weinig mensen) dus is het raar om ineens heel diep met haar te gaan praten.
Aangezien dat meisje interesse in je toonde, lijkt het me niet ongebruikelijk om na die dag nog met haar te praten. Jullie zouden kunnen praten over dagdagelijkse dingen, bijvoorbeeld hobby's. Op die manier leren jullie elkaar wat beter kennen.

Gr. Kenshin

Reageer