Vraag

Vind ze me leuk?

  • 9 October 2018
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ken een meisje nu al een paar jaar en zie haar op een paar verjaardagen altijd. Laats was ik in een feesttent en zij ook. Telkens als ze langs me liep keek ze me aan en begon ze te lachten. Later heb ik ook gezien dat ze een steeds een paar keer naar me keek. Tijdens het fietsen. naar school fietste ze ook altijd naast me. En ze toont altijd wel interesse in mij als we ergens over praten in een groep. Vrienden van mij zeggen ook dat ik met haar een keer iets moet gaan doen maar ik weet niet wat. En ik vind haar ook leuk. Heeft iemand tips over wat ik het beste kan gaan doen.

3 reacties

Hoi

Je zou haar kunnen vragen of ze eens iets onder jullie twee wil gaan doen. Jullie kunnen naar het park, iets gaan drinken, naar de bioscoop, of iets anders dat jullie beiden leuk vinden. Op die manier leren jullie elkaar wat beter kennen. Verder kan een gesprek met haar aanknopen, over hobby's bijvoorbeeld, nooit kwaad.

Groetjes
Kenshin
Hey,
Waarschijnlijk vindt ze jou wel leuk anders kijkt ze namelijk niet zo vaak naar je. Als ik jou was zou ik vragen of ze een keer wilt afspreken ofzo wn dan kan je haar misschien zeggen dat je haar leuk vindt, ik zou sowieso geen appje sturen, want dan denken meiden al snel dat je haar prankt en dan heb je t gewoon verpest 😂
Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen
Hey,
Waarschijnlijk vindt ze jou wel leuk anders kijkt ze namelijk niet zo vaak naar je. Als ik jou was zou ik vragen of ze een keer wilt afspreken ofzo wn dan kan je haar misschien zeggen dat je haar leuk vindt, ik zou sowieso geen appje sturen, want dan denken meiden al snel dat je haar prankt en dan heb je t gewoon verpest 😂
Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen


Bedankt voor je reactie. Ik heb vanavond een afspraak met haar bij een vuurwerkshow. En ik wil haar dan vertellen dat ik haar leuk vind en dan kijken we verder.

Reageer