Vraag

vind mijn crush me leuk?

  • 12 January 2020
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke , ik heb zegmaar en crush op een meisje (14 jaar en al). Ik vind haar echt heel leuk en heb het idee dat zij mij ook leuk vind. We praten best veel en ze zit ook bij mij in t voetbalteam dus ik zie haar echt heel vaak. alleen ik zit bij haar al in de klas vanaf groep 1 en nu nog steeds 3e klas. Ze is ook echt aardig en al en het lijkt dat ze me de laaste paar weken ook leuk begint de vinden. Maar ik weet t nie zeker, ze is zegmaar niet populair maar wel bevriend met hele popluaire kinderen en ben bang dat als ik t vraag dat ze het dan aan hun gaat vertellen en al. Alleen ik denk niet dat ze zo'n meisje is. help ik weet dus echt niet wat ik moet doen. iemand suggesties?


3 reacties

Hoi,

Je kent haar al erg lang dus ze zal waarschijnlijk niks vertellen want ik neem aan dat jullie heel goede vrienden zijn.

Deze situatie is een beetje lastig maar als ik jou was zou ik het haar gewoon is een keer eerlijk vertellen. Hoe je dit doet is aan jou maar kom niet opdringerig over.

Vertel gewoon eerlijk wat je voelt voor haar en dit zal ze waarschijnlijk wel kunnen begrijpen.

 

Succes, LieverNiet🙃

hoi,

ik ben een meisje en ik merk dat als ik verliefd ben dat ik vaak naar hem kijk.

misschien kan je daar op letten.

ook vinden veel meisjes dat de jongen het moet vragen dus misschien vind ze dat jij de stap moet maken.

 

xx

Badge

Hoii, 

Meisjes willen graag dat jongens de eerste stap maken, en ze laten dus niet echt veel merken van te voren. Je zou is een keer met haar diepe gesprekken moeten voeren en kijken of er iets uit komt. Maar als ik jou was zou ik haar gewoon verkering vragen. Dat is misschien een beetje lastig maar als jullie elkaar zo goed kennen dan begrijpt ze het wel. Desnaoods zeg je: Ja ik akn er niks aan doen, mijn hersenen hebben dat besloten

Reageer