Skip to main content
Vraag

vind meisje leuk, wat nu?

• March 8, 2026
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

ik ben een jongen van 14 en op onze school hebben we een plattegrond. ik zit al het hele jaar naast een meisje en we praten zowat elke les dat we naast elkaar zitten wel vol en we appen enzo, maar rondom school zien we elkaar niet zegmaar (op feestjes enzo), en ik merk dat ik haar best leuk vind, hoe kan ik dit het beste aanpakken?

3 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@batterija ,

Ik denk dat het beste is om het gewoon te haar te zeggen op een rustig moment en dan al je gevoelens te uiten.. zo is het in ieder geval duidelijk en kan een opluchting zijn, je zou ook een brief kunnen schrijven en die geven/ aan haar voorlezen. Ik hoop dat je hier iets mee kunt. Veel succes alvast! 🙂

Groetjes 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • March 9, 2026

Hey, loop of fiets een keer een stukje met haar mee. Als jullie toch al zulke goed contact hebben kan dat vast wel en zal ze dat ook gezellig vinden.  En dan gewoon leuk praten over van alles en wie weet klikt het dan vanzelf zó goed dat je het durft te zeggen (of zij, je weet nooit). Hoe mooi zou dat zijn 😉 

Liefs, Tover xxx

Quokka
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 10, 2026

Hoi hoi,

Ik weet niet of dit werkt, want ik ben namelijk te bang om dit te proberen, maar probeer een paar ‘Per ongeluke aanrakingen’ zoals je been tegen het hare of jullie armen. Als je merkt dat ze dit toelaat kan je misschien verder met een move maken.

Succes, hou ons op de hoogte!