Vraag

Vind ik haar leuk?

  • 29 February 2020
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben een meisje en vind een meisje leuk. Of niet. Dat is nou precies waar ik over twijgfel.

Dat meisje en ik zijn vrienden sinds een paar maanden en ze is echt ongelofelijk leuk en lief, ze zorgt ervoor dat ik me volledig op mijn gemak voel/fijn voel en iedere keer dat ik met haar praat in het echt of tijdens de weinige keren dat we kletsen op Whatsapp (we appen niet zo heel vaak omdat ze niet zo'n apper is) voel ik me daarna super vrolijk en heb ik heel veel positieve energie.

Maar dat soort dingen kun je ook bij een gewone goede vriendin voelen, toch. Dus wat voel ik nou? 

In ieder geval weet ik dat het liefde kán zijn omdat ik een tijdje geleden serieus verliefd ben geworden op een ander meisje. 

Wie kan mij helpen??


3 reacties

Het klink wel een beetje als een crush, ja. Denk jij de hele tijd aan dat meisje, ook onbewust? Wil je haar graag aanraken of vlakbij haar zijn? Dat zijn dingetjes die je je kunt afvragen. Verliefdheid is een ingewikkeld iets😂 overhaast je vooral niet en geniet vooral van de tijd dat jullie samenzijn!

Misschien moet je nog verliefd op haar worden, de vraag is dan wil je dat wel of niet?

Zoja, zorg dan voor nog meer contact met haar, vraag een keer om samen wat te doen en als jullie in gesprek zijn raak haar aan. Door bijvoorbeeld haar arm aan te raken laat je een soort interesse aan haar tonen.

Ik zou vooral eerst even aankijken hoe en wat en daarna pas je conclusies trekken.

Reputatie 3
Badge +3

Nou tja, het is altijd de vraag. Je zou haar leuk kunnen vinden, of je kan haar gewoon heel erg mogen. Wij kunnen je er niet mee helpen, je moet toch echt zelf uitvogelen wat je voor haar voelt.

Sorry voor dit ietwat zinloze antwoord, maar ik hoop dat je een beetje verder bent gekomen

:fox:  Kitsune-san :fox:

Reageer