Vraag

Vind hij mij nou leuk?

  • 8 September 2018
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy, dit is het eerste bericht wat ik hierop plaats dus misschien zijn er wat dingen die ik fout doe, alvast excuses hiervoor.

Ik vind een jongen heel erg leuk en heb het gevoel dat hij mij ook heel erg leuk vindt. Hij kijkt altijd naar mij in de les en vorige keer was hij super bezorgd toen hij hoorde dat er een jongen aan mijn kont zat terwijl ik dat niet wou. Ik heb dit tegen mijn beste vriend gezegd (mijn beste vriend is ook een vriend van de jongen die ik leuk vind). Mijn beste vriend zei dat hij het voorzichtig aan hem ging vragen of hij mij leuk vindt. Dit heeft hij ook gedaan alleen toen zei hij dat hij mij niet leuk vindt.
Zeggen jongens dit soort dingen niet tegen elkaar of vindt hij mij echt niet leuk? :((

Alvast bedankt
Groetjes Anoniem27045

2 reacties

Hey,
Het is altijd moeilijk om te weten of iemand verliefd op je is en er is helaas ook niet 1 bepaalde manier om erachter te komen.
Dat hij tegen die vriend heeft gezegd dat hij niet verliefd op je is, zegt niet zoveel. Het kan ook zijn dat hij het gewoon liever niet aan die vriend wil vertellen.
Jonah
Ahoy,

Het is altijd moeilijk om te weten of een jongen je nou wel of niet leuk aan het vinden is. ( geloof me ik heb er ervaring mee )
Dat hij veel naar je kijkt in de les kan inderdaad een aanleiding zijn dat hij jou wellicht stiekem leuk aan het vinden is, maar dat hij bezorgd was omdat een jongen aan je kont zat zou ook gewoon kunnen betekenen dat hij tegen meisjes ''intiem aanraken'' tegen hun wil. ( wat trouwens ook niet slecht is )

Je vriendin is een goeie vriend van m en heeft het hum discreet gevraagd, alleen hij zij van niet.
Ik kan mij inbeelden dat als je dat gevraagd zou worden je niet je hele liefdesleven met iedereen wilt delen dus gewoon 'nee' zegt.
( dat doen meisjes en jongens naar mijn ervaring alle 2 )
Maar het kan ook gewoon zijn dat ie je echt gewoon niet leuk vind op die manier, ik bedoel er is altijd een kans dat hij je gewoon ziet als een leuke vriend of zoiets.

Wat ik persoonlijk zou doen is letten op zijn lichaamstaal en hoe hij zich gedraagt en waarschijnlijk als dat allemaal goed is na een tijdje het hem alleen zelf face to face vragen.

Hopelijk komt het goed!
Zo niet niet het eind van de wereld er komen nog genoeg leuke jongens geloof me.

Een hele grote knuffel van Maii :$:),

🆒
,

Reageer