Vraag

vind hij mij leuk?

  • 17 January 2020
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi,

ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas. steeds denk ik aan hem en op school kijk ik vaak naar hem. ook denk ik bij elke plek waar ik kom of ik hem kan tegen komen.  en dan denk ik ook hoe hij kan gaan vertellen dat hij mij leuk vind.  het probleem is alleen dat ik niet weet of hij mij leuk vind. wel kijkt hij vaak naar mij. en hij praat opeens meer met mij dan voor de kerstvakantie. maar als we met ze 2e zijn is het altijd heel ongemakkelijk. en zegt hij niks. zelf zeg ik dan ook niet veel. ook vind ik dat een jongen een meisje moet vragen. hebben jullie tips hoe ik er achter kan komen of hij mij leuk vind???

xx


2 reacties

Als een jongen je leuk vindt kan hij inderdaad 1 op 1 ongemakkelijk zijn. Misschien moet je wat meer met m in gesprek gaan om vervolgens hem meer in z'n comfort zone te laten zitten, misschien dat hij dan meer signalen afgeeft.

Heyy

Ten eerste effe het ''een jongen moet het meisje vragen'' cliché is een beetje oud vind ik ( ben zelf ook een jongen ) maar als jullie samen zijn moet je gewoon eens een gesprek aanknopen desnoods zeg je gewoon FF hallo en zie je hoe het uitdraait! Misschien vindt je et ook wel leuk als je hem zo nu en dan een beetje plaagt , als je dat leuk vindt heb je waarschijnlijk Bingo!

Succes ermee!

Reageer