Skip to main content
Vraag

vind hij mij leuk💋

• February 1, 2026
  • 22 reacties
  • 324 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoiiii ben ik weer💋 

Ik heb een vraagje, ik heb sinds kort een Crush op een jongen in de klas… alleen ik weet niet of hij mij ook leuk vind… hier zijn wat dingen waarvan ik denk van wel: 

1. hij keek binnen 2 lesuren meer dan 105 x naar mij! ( K heb het geturfd) 

2.  Eerst keek hij naar alle meiden in de klas en de laaste tijd alleen maar naar mij

3. toen met dat turven, keek ik naar hem om te kijken of hij keek, en hij zat letterlijk met z’n hand onder zn kin naar mij te staren en toe hij doorhad dat ik keek keek hij heel snel weg…

4. Als je hem alleen spreekt is hij gwn normaal, maar als hij met andere jongens is van de andere klassen, gaat hij heel luidruchtig praten en stoer doen enzo 

heeft iemand ook tips om te flirten zegmaar… alsjeblieft help me!!!

22 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 1, 2026

Klinkt wel alsof hij je leuk vindt... 😉 Ik zou gewoon gezellig praten met hem zoals je met iedereen zou doen. En je ziet het vanzelf wel ig. 

Liefs Yusa 😘

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • February 1, 2026

Ja meid hij vind je leuk.

Dus als je hem ook leuk vind maak er werk van.

Dat hij luidruchtig doet waar zijn vrienden bij zijn is om stoer te doen dat doen bijna alle jongens  dus als hij alleen met jou is zijn ze altijd anders 

Zeker omdat hij zoveel kijkt naar je 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 1, 2026

Thanks ​@NN15000 en ​@Yusa !

hoe moet ik me dan gedragen (mezelf I know maar ik weet niet hoeeee) en heeft iemand tips om dichter bij hem in de buurt te komen, en gespreks onderwerpen?? 

liefs

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • February 1, 2026

Wat het belangrijkste is  blijf gewoon je zelf hij ziet je in de klas ook als je gewoon bent en dat vind hij leuk 

Wat voor gesprekken dat ligt er aan .

Je kunt het over een les hebben die jullie beide leuk vinden of heb het over vraag wat hij gaat doen in de zomer vakantie of mei vakantie .

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 1, 2026

@M.anoniempje snap ik 😅 Jezelf zijn bij je crush is niet mogelijk in mijn geval  iig. Ik wilde eens alleen hallo zeggen tegen mijn crush en ik zei "hoi" met mijn rug naar mijn crush en liep daardoor ook nog bijna de sloot in 😂 over gespreksonderwerpen: gewoon heel basic, maar dagelijks leven, hobby's??

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 1, 2026

Thanks allebij again, ik ga het proberen! Als het van de kt mag dan zal ik morgen een update geven, ik vindt het zo spannendddddd 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • February 1, 2026

Ja graag ben super benieuwd maar je kunt het meid heel veel succes morgen

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 2, 2026

Even een update: 

hij keek vandaag weer iets van 50 x naar mij ofzo en wil als we het lokaal uitlopen zo dicht mogelijk bij mij staan, en ik kreeg vandaag een uur onder Nederlands (😭) en toen lachte hij echt heel ja een beetje met een aparte “speciale voor mij” blik 💋

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 2, 2026

Een reactie van een jongen zou ook fijn zijn! Omdat ja jongens begrijpen andere jongens toch? 

kusjes 💋 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 4, 2026

@M.anoniempje  ik ben een jongen. Vraag aan hem wat hij leuk vindt om te doen en probeer door te vragen. Jongens vinden het meestal leuk om veel over zichzelf te vertellen (zodat hij er stoer uitziet voor jou!!). En hierdoor leer je hem beter kennen.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 5, 2026

Hey! Dat klinkt positief iig! Je bent volgens mij al op de goede weg 😉 volg gewoon je gevoel, en idd wat belangstelling voor wat hij vertelt en doet is leuk en je zal zien dat hij dat dan ook voor jou krijgt/heeft. Wat complimentjes doen het altijd goed. Dan krijg je vanzelf ook complimentjes en zo gaat het wel de goede kant op. Vooral jezelf zijn en leuk contact leggen en dan moet het goed komen, volgens mij zit dit wel goed 🥰

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 5, 2026

Hij liep vandaag ook weer allemaal te kijken enzo, alleen het irritante is als hij bij andere jongens is gaat hij extra extra stoer doen! Bij andere meiden ook mr bij mij (naar mijn en mijn vriendins iedee) veel meer dussss jaaa 

Hello
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 7, 2026

Ik ben een jongen en ik heb niet bijzonder veel ervaring met liefde maar het is wel duidelijk dat die jongen op jou valt, dus ga er gewoon voor.

En onthoud waarschijnlijk is het voor de jongen even spannend!

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 8, 2026

Help! 
srry mr k heb jullie hulp weer nodig 😫

hier zijn een aantal dingen waardoor ik denk dat hij mij NIET leuk vind 

1 hij voegt me niet terug op snap 

2 hij loopt sinds 3 weken in mijn buurt ( dus de hele dag 🤪) de hele tijd super stoer te doen, mr in de buurt van 1 jongen en de buurt van mij gaat hij heel hatelijk lopen doen 

3 op wa ( whatsapp ) leest hij wel alles en reageert niet / soms mr dan ook heel hatelijk 

hier zijn een paar dingen waar door ik wel denk dat hij mij leuk vind 

1 alles wat ik in de opening van m’n topic heb gezet 

2 wij hadden een wiskunde toets , en hij kon recht voor me gaan zitten of schuin achter me, en die plek schuin achter me zit normaal een ander jongen, en nu zij hij tegen hem ( ze zochten allebij nog een plekje ) ik ga daar wel zitten. En ik denk dus dat ie dat deed zodat hij nr me kon kijken zonder dat het opviel anders had hij helemaal om moeten draaien 

3 ik ( en een vriendin ) zit met nask achter hem en we ander jongen, en ik keek gewoon in m’n boek en hij keek dus nr me ( volgens m’n vriendin ) en toen ik opkeek keek hij heel snel weg… 

4 als we het lokaal uitliepen ging hij iedere x heel dicht bij mij staan… 

5 eerder deed hij wel stoer enzo bij ander meiden maar de laatste 3 weken wel heel erg naar mij ( wat soms best hinderlijk is ) 

dus jaaaaa ik heb jullie advies nodigggg 

groetjes 😘

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 9, 2026

Hey ​@M.anoniempje aangezien je had gevraagd hier te reageren 🙃 Ik denk dat hij gewoon stoer probeert te doen eerlijk gezegd en dan valt het niet zo goed te peilen. Ik denk dat je het best nog even kan afwachten! Sorry mijn advies is ook niet al te best 🙈

Liefs Yusa 😘

Dpro
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • February 10, 2026

hoi hoi, 

ik ben een jongen dus ik ga mijn best doen je zo goed mogelijk te helpen.

{sorry voor het lange bericht en de ontelbare spelfouten btw}

als ik vanuit eigen kennis kijk. tussen jongens als groep zijnde wil je altijd DE jongen zijn, dus zijn mekaar continu aan het opjagen. als je chrus er dan bij komt, moet je daar natuurlijk ook wel indruk op maken {ja het klinkt heel bot en grof mischien maar zo zie ik het zelf wel} 
alleen als een jongen alleen is met iemand, en voelt zich vertrouwd of is met jou alleen. dan kan hij compleet anders zijn, positif is als hij heel kinderlijk of hypper gaat doen. {zoals ik lees wat al gebeurd haha}

en dat hij heel vaak naar je kijkt. ja dat is gewoon een teken van intresse tonen zonder woorden. dus daar weet iedereen hoe en wat haha

dat hij jou niet toevoeft of reargeert. kan zijn dat hij niet weet HOE of WAT hij moet reargeren, als mijn chruss appt weet of durf ik soms ook niet te reargeren. dus dit moet je niet kwaalijk nemen. voor een jongen is het heel pijnlijk dan als je zecht van, ja ik doe het niet want je reargeerde niet. je zou hem kunnen appen van. hey ik het het gevoel dat je me negeert. klopt dit of heb ik iets verkeerd gedaan. persoonlijk reargeer ik dan altijd.

Het is de vraag van, vind jij hem leuk? zo ja, schrijf hem een anoniem briefje, en kijk hoe hij reargeert. {aangezien het ook bijna valentijn is, mischien een kleine tip van mij haha} wat je ook kan doen is zelf vragen of hij iemand leuk vind of wat hij leuk vind aan een meid. { in de zin van vefkering'} dan kan je kijken wat hij zecht en mischien pijlen of hij het over jou hebt, natuurlijk moet dit wel in het gesprek mee gaan, anders word dit ongemakkelijk als je dit direct vraagt

ik hoop dat ik je zo goed geholpen heb en dat je een beetje snapt wat ik bedoel, anders vraag het maar:]

groetjes,
dpro

• February 10, 2026

klinkt wel zo ja! en bijna valentijnsdag he? misschien een roos of zo geven? en de tips van ​@Dpro zijn heel goed!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 15, 2026

Ja, ik denk wel dat hij je leuk vind. zou met hem ook gaan appen (als je dat nog niet doet). dat gaat altijd een stuk makkelijker. heel veel succes en plezier

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 16, 2026

Ik weet zekker dat hij jou leuk vind ik zou er voor gaan maar je moet zelf oook leuk vinden 

Ik had ook toen met ex die zat naar mij aan het  kijken en zo toen heb haar mee uit gevraagd we zijn naar film geweest en lekker gekust  

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 1, 2026

hoi, ​@M.anoniempje  de kans dat hij je leuk vind is echt heel groot!!! Als ik jouw was zal ik gewoon jezelf zijn bij hem en als je het wild kun je hem vragen om verkering (maar ik zelf zou het leuker vinden als hij het vraagt ik weet niet wat jij leuker vind?)  

veel succes!!! ik hoop echt voor je dat hij je leuk vind

Groetjes: ​@Kat_Korfbal 

Quokka
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 3, 2026

hoi hoi,

ik ben een jongen met een crush op iemand uit mn klas en ik kan je zeggen: je staat er heel goed voor op dit moment! ikzelf probeer ook altijd naar mn crush te kijken als subtiel signaal (chique taalgebruik i know) alhoewel, 105x is wel een beetje eng lijkt me

hoop dat dit helpt!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 3, 2026

Thanks ​@NN15000 en ​@Yusa !

hoe moet ik me dan gedragen (mezelf I know maar ik weet niet hoeeee) en heeft iemand tips om dichter bij hem in de buurt te komen, en gespreks onderwerpen?? 

liefs

je kan in de klas als je groepjes moet maken altijd een keer hem vragen en dan afspreken om het te maken bij jou of hem en dan kom je al heel snel dichterbij en vaak gebeurt er die middag/avond/ochtend ook al iets! xxx L