Vraag

Vind hij me nou leuk of?

  • 24 October 2019
  • 0 reacties
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

 

Ik heb de laatste tijd iets heel aparts meegemaakt (vind ik zelf zo..)  Maar het gaat over een jongen waar ik 2 jaar geleden ruzie mee heb gehad en ik werd ook nog is een tijdje gepest door hem..  Ik zat toen in de 2e klas van de middelbare. 

 

Maar sinds 2 jaar geleden hebben we geen ruzie of iets meer gehad, het ging opzich wel goed..

Tot het verhaal van mijn nieuwe buurmeisje maar daarna ging het ook weer snel goed (niet dat we vrienden zijn geworden of iets)

 

De laatste tijd merk ik dat hij opvallend probeert te doen.. en hij wilt ook nog is van alles en nog wat over mij weten.

Bijv. wie dat meisje is waar ik mee omga of wie die jongen is en dergelijke. 

Ook doet hij opeens aardig of leuk tegen m’n kleine zusje zoals gisteren. Hij liep namelijk achter mij en mijn zusje en zij keek naar achter en hij trok toen allemaal gekke gezichten waardoor zij moest lachen enzo

Ook wilt hij weten met wie ik bijv belde of iets of waar ik ben. Ook verteld hij me wat ik moet doen, laatst zei hij dat ik moest gaan werken bijv maar dat is mijn eigen probleem.

Hij reed laatst zelfs een paar keer langs mn huis (wat hij normaal echt nooit deed) en ik zag hem gewoon het straatje in kijken, het is een soort van zijstraatje dus met de auto kan je er niet in. Het is dat ik buiten was toen ik het zag

 

Bij mij merk ik ook wel dingen op zoals dat hij de heletijd blijft kijken naar me. 

Als ik bijv langsloop als hij bij de snackbar in het dorp zit kijken al zijn vrienden even en dan gaan ze weer verder met hun gesprek of iets anders, maar hij blijft gewoon door en door kijken tot je uit zijn zicht bent ofzo.. En wanneer er iets of iemand in de weg staat hij je toch probeerd te vinden enzo

Hij loopt stage denk ik (of hij werkt er) bij een bouwbedrijf en werkt nu tegenover mijn huis aan de kant waar mijn kamer zit, als ik s’avonds in mijn kamer kom en dan het licht aan doe zie je zijn hoofd al meteen naar mijn raam schieten en daarna is het zo dat bij elke stap die hij zet of elke plank ofzo iets pakt hij mijn kant op kijkt.. alsof hij mij persé in de gaten moet houden..

Mijn bureau staat bij het raam dus dan valt het me wel snel op

 

Ook vind ik dit raar namelijk : op social media, via instagram krijg ik te horen van vriendinnen dat hij op precies hetzelfde moment als mij op instagram online staat en ook offline is. Wat ik niet begrijp want dat kan je nooit weten van de ander wanneer die wegklikt van insta al helemaal niet als je geblokt bent 😑

 

P.s dit is die jongen waar ik het over heb in mijn vorige topic “goed praten” wat me nog steeds niet gelukt is btw :(

 

Hopelijk kunnen jullie mij misschien verder helpen! 

 

Xx mijj


0 reacties

Geen reactie

Reageer