Skip to main content
Ik heb deze zomer een jongen omtmoet. Hij is heel lief en knap(?) hij heeft mij verteld dat hij mij ook leuk vond, we hebben die avond ( en die ochtend) heel veel gepraat en gedansd. Die ochtend daarna gingen we bijde weg want het was op een cruise. Nu hebben we nummers uitgewiseld en elkaar insta enzo maar hij woont aan de andere kant van de wereld ( mexico)! De eerste paar dagen was leuk samen met appen en bellen maar daarna duurde het steeds langer voodat hij antwoord, nu maakt dat niet zo uit, maar soms duurt het 4/5 dagen en is hij wel online ( via insta en snap) hij kijk niet naar mijn whatsapp berichten ( en is dus ook online) en geeft niet meer antwoord als eerst ( zegmaar met al die hartjes dingen enzo en kusjes en ik hou van je) heel kortaf vind ik ( als gewoon: ok, what?, ja ). Ik heb ook een account op insta gevonden met zijn naam en een ander meisje. Hij zegt dat zij hem gewoon leuk vind, maar hij loog omdat ik later heb gelezen ( traslate uit het spaans) dat ze iets hadden. Dus als hij niet loog over dat hij iemand anders ook heeft is het zijn ex.

Nu is hij 2 jaar ouder, en ik weet niet of hij dat wel fijn vind, want hij weet dat nog niet. Ik had het al op de boot gezegd maar hij heeft me wast niet goed gehoord omdat hij het nog een keer vroeg toen we belde. Ik werd een beetje bang dus ik zei dat ik ouder was dan ik eigelijk ben.

Oke dat is best veel ik stel de vragen los nog een keer

1. Moet ik een internet relatie wel aangaan?

2. Geeft iemand die echt van je houd wel gewoon antwoord?

3. Hoe moet ik het vertellen over mijn leeftijd zonder hem kwijt te raken?

4. Hoe moet ermee omgaan dat hij erover liegt?

5. Hoe kom ik erachter of hij een vriendin heeft? ( want hij woont dus in mexico niet echt om de hoek ofzo)

6. Hij heeft verteld over een ex. Hij heeft er 2 serieuse gehad zei hij. En hij heeft met die eerste al gezoend ( tongen enzo) ik niet, maar ik voepde me zo onderdruk gezet dus ik zei dat ik ookal gezoend had. Maar dat heb ik dus niet maar ik zie de heletijd hij zoenend met dat mens voor me ik weet niet waarom maar ik word er misselijk van. En dan denk ik weer erover na of hij nog verder is gegaan met haar!( Misschien wel geen sex maar wel zoiets ) en daar voel ik me helemaal niet goed bij. Dus wat moet ik doen met dat?

Zo ik denk dat dat het wel was?!
Hoi

Je hebt een jongen leren kennen, en jullie hebben contact via sociale media. Momenteel lijkt hij minder te antwoorden.

Een lange afstandsrelatie kan lastig zijn. Jullie hebben elkaar leren kennen, maar veel weten jullie niet van elkaar. Je ziet van die jongen vanalles op sociale media, waar het lijkt dat hij ook met andere meisjes omgaat.

Misschien kunnen jullie vriendschappelijk contact houden. Op die manier kunnen jullie het gezellig hebben, zonder in een relatie te zitten.

Over je leeftijd zou je eerlijk kunnen zeggen dat je bang was voor zijn reactie. Zijn reactie op dit nieuws kan ik niet voorspellen, maar hoe langer je wacht met dit te vertellen, hoe moeilijker het wordt.

Kunnen jullie Skypen? Het is niet hetzelfde als een echt gesprek, maar het is alvast een stukje “dichterbij”. Het kan dat jij je beter zal voelen als hij antwoorden kan bieden op jouw vragen.

Groetjes

Kenshin

Reageer