Skip to main content

Hey hey, ik ben een meisje van 13 en ik vind dus een jongen leuk een vriend van me, alleen vraag ik me dus af of hij wel hetzelfde voelt. We bellen dus best vaak bijna iedere avond en dan gaan we robloxen🙈 en laatst stuurde hij ineens een snap en zei hij ‘je hebt echt een leuke kleding stijl’ toen een paar dagen later vroeg ik of ie kon bellen en toen zei die ‘ga met A ofz waarom iedere keer met mij’ ( A is mijn beste vriendin). Ik vond het echt heel raar want hij deed de hele tijd zo aardig en toen ineens dit. Maar toen hadden we dus een paar dagen niet gebeld omdat ik het niet meer durfde te vragen maar op school praatten we wel een beetje en hij keek veel naar me. Toen laatst belde hij me ineens ik denk 4 dagen geleden ofz. En hij zei ‘ik zie dat je alleen aan het robloxen bent wrm ga je niet met iemand anders samen?’ Dus toen zei ik ‘ ja niemand kan’ en toen zei hij weer ‘ waarom bel je mij dan niet je weet dat je me altijd kan bellen’ dus ik was een beetje confused omdat hij dat andere een paar dagen eerder zij. Nou toen hebben we dus weer een paar dagen achter elkaar gebeld en hij vroeg iedere keer mag ik met je moeder praten wat ik een beetje raar vond. Dus gister vroeg ik zo van wrm wil je met me moeder praten en toen zei hij ‘ ik wou aan dr vragen of jij en ik samen een film mochten kijken’  

(  vond ik echt heel lief) en op school doet ie ook wel aardig maar 1 op 1 meer ik denk dat iedere jongen dat wel heeft.  Maar hij geeft me dus een beetje mixed feeling maar mij vraag is dus denken jullie dat hij me leuk vind of nie??

 

geen idee , maar de kans dat ie je leuk vind zit er wss wel in :))


Reageer