Vraag

Vind hij me leuk?

  • 24 June 2019
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee, ik ben heel erg verliefd op een jongen, en ik hoop dat het ook zo bij hem is. Maar hoe kan je nou weten als hij je echt 100% leuk vindt? Hij heeft me wel Mac en Bios gevraagd, maar betekent dat iets meteen?

Ik zou jullie hulp erg fijn vinden
Kusjes!

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Hij heeft gevraagd of je samen een filmpje wilt pakken en wat wilt eten. Dat hoeft niet direct iets te betekenen, maar het geeft in ieder geval wel aan dat hij geïnteresseerd in je is. Dus dat is goed(!). Bovendien kun je er denk ik wel vanuit gaan dat hij je, in ieder geval enigszins, leuk vindt. Of de gevoelens die jij voor hem hebt wederzijds zijn is natuurlijk een heel ander verhaal. Hier kom je echter waarschijnlijk alleen maar achter als jullie meer contact hebben of samen meer tijd doorbrengen.

Ook als die eerdergenoemde gevoelens niet bij hem aanwezig is dat geen ramp. Wat niet is, kan tenslotte nog komen. Geef hem dan ook de kans om die gevoelens te kunnen ontwikkelen en probeer niet te hard van stapel te lopen omdat jij helemaal weg van hem bent. Totdat je zekerheid hebt over zijn gevoelens voor jou kun je dus het beste rustig aan doen. Dan weet je zeker dat je je niet bij hem opdringt of iets dergelijks terwijl hij nog een beetje aan het oriënteren is.

Het lijkt erop dat de ‘Mac & Bios’ avond nog moet plaatsvinden, klopt dat? Zo ja, dan kom je op die avond ongetwijfeld meer te weten over zijn intenties en hoe hij over je denkt. Heel veel plezier ook in dat geval.

Je weet nooit zeker of hij je ook (100%) leuk vind, behalve als je het aan hem vraagt natuurlijk. Al is het misschien niet verstandig om er direct naar te vragen. Je kunt mogelijk wel uit zijn gedrag rondom jou, maar ook als jullie samen zijn, afleiden hoe het bij hem zit. Hopelijk word je van jullie ‘Mac & Bios’ avond (of middag) dus wat wijzer.

Reageer