Vraag

Vind hij me leuk?

  • 22 April 2019
  • 6 reacties
  • 199 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

ik ben 16 en vind een jongen van 18 uit mijn klas leuk en ik vraag me af of hij mij ook leuk vindt. Een keer tijdens de les zat hij helemaal aan de andere kant van de klas en liep hij naar mij en mijn vriendin toe en begon hij vet random een gesprek. Ook is hij steeds de eerste die mijn foto liket op insta. Zouden dit tekenen kunnen zijn dat hij me leuk vindt? Hij is over het algemeen best wel sociaal dus weet ik het niet zeker. En hoe zie je of een jongen je leuk vindt?

6 reacties

Badge +2
Hi, het kan inderdaad zijn dat hij je leuk bind maar daar zou ik niet gelijk vanuit gaan. Ja kan het hem gewoon vragen en als hij ja zegt yay en als hij nee zegt kom je er wel over heen. Gr mij
Hoi

Een klasgenoot toont interesse in je, en je vraagt je af of hij je leuk vindt. Dat hij een gesprek onderneemt en belangstelling voor je toont op sociale media, zouden inderdaad tekenen kunnen zijn dat hij je graag beter zou leren kennen.

Zou jij hem graag beter leren kennen? Als jullie een gesprek hebben, zou je hem kunnen vragen of hij zin heeft om af te spreken. Jullie zouden naar het park kunnen gaan, of samen een ijsje halen.

Groetjes
Kenshin
Hey, bedankt voor jullie reacties 🙂 ik heb nu vakantie maar als ik weer naar school moet, ga ik hem zeker vragen om een keer af te spreken!

Groetjes
Je kan nooit zeker zijn of iemand je leuk vind tenzij dat je het hem vraagt durf je dat niet? Begin een gesprek op app en vraag het hem met een kleine om weg
Hoi @Helpertje01

Ik wil hem eerst beter leren kennen dus wil ik niet meteen vragen of hij me leuk vindt. Ook hebben we nog nooit geappt en lijkt het me een beetje random zo midden in de vakantie :)
Wel bedankt voor je reactie!

Groetjes
Je zou hem kunnen vragen of hij nog iets heeft gedaan in de vakantie en wat hij nog gaat doen.
Dat is in ieder geval een goed begin voor zo'n gesprek.

Reageer