Vraag

Vind hij me leuk?

  • 15 April 2019
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey hey,
Ik ben nu al een paar weken met een jongen aan het DM’en en snappen. Het is heel leuk enz, maar op ene bepaald moment weten we beide niet waar we het over kunnen hebben...
letterlijk 10 minuten geleden zei ik: “ik heb nu geen onderwerp meer haha”
hierop antwoordde hij: “dan eindigt het hier”
Persoonlijk vind ik dit super jammer, want ik denk dat ik hem wel leuk vind... Vind hij me ook leuk of niet?



Nig tips? 😅😅

5 reacties

Hoi

Aangezien jullie al enkele weken berichtjes uitwisselen, denk ik niet dat je je moet laten ontmoedigen door de manier waarop jullie laatste gesprek eindigde. Ik vermoed dat die jongen z'n 'dan eindigt het hier' minder afblokkend bedoelde dan hoe jij 'm hebt opgevat.

Wie weet gebeurt er vandaag wat grappigs, en kunnen jullie het daarover hebben. Jullie zouden ook kunnen afspreken. Zou je het zien zitten om met hem naar het park of de bioscoop te gaan?

Groetjes
Kenshin
Hoi

Aangezien jullie al enkele weken berichtjes uitwisselen, denk ik niet dat je je moet laten ontmoedigen door de manier waarop jullie laatste gesprek eindigde. Ik vermoed dat die jongen z'n 'dan eindigt het hier' minder afblokkend bedoelde dan hoe jij 'm hebt opgevat.

Wie weet gebeurt er vandaag wat grappigs, en kunnen jullie het daarover hebben. Jullie zouden ook kunnen afspreken. Zou je het zien zitten om met hem naar het park of de bioscoop te gaan?

Groetjes
Kenshin

dat weet ik nog niet haha, we hebben vandaag nog niet gepraat ):
Je zou hem een berichtje kunnen sturen, met de vraag of hij in z'n agenda een plekje vrij heeft om af te spreken 🙂 Hebben jullie al eens afgesproken?

Gr. Kenshin
Je zou hem een berichtje kunnen sturen, met de vraag of hij in z'n agenda een plekje vrij heeft om af te spreken 🙂 Hebben jullie al eens afgesproken?

Gr. Kenshin

nope, ik heb hem ook nog nooit gezien haha
Weet wel dat hij in de buurt woont en vriendin is van vrienden
Hii,
Probeer gewoon weer een gesprek aan te gaan... je kan gwn vragen hoe het met hem gaat, wat hij aan het doen is, of ie nog op vakantie gaat.... etc. Bedenk gewoon anders alvast onderwerpen van te voren als je het moeilijk vind om een gesprek gaande te houden. Als je een beetje in een gesprek zit zou je een hartje bij een berichtje kunnen zetten... als hij een hartje terug stuurt weetje dat hij je wel ziet zitten.

Xx

Reageer