Skip to main content
Vraag

Vind een meisje me leuk?

• March 3, 2026
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Quokka
Forum|alt.badge.img+1

Hoi hoi,
Ik ben een jongen van 14 en ik vind mezelf nogal raar enzo niet echt boyfriend material, heb ook niet het beste lichaam. uiterlijk is nog wel oke. en er is dus een meisje uit mijn klas die de hele tijd naar mij kijkt, altijd zo gaat zitten dat ze naar me kan kijken zonder dat het opvalt, en laatst probeerde ze zelfs (als ik het goed zag) een foto van me te maken over haar schouder (ik zag haar scherm)
Uhh help? 

4 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Ten eerste innerlijk zegt meer dan uiterlijk 🙂 en ik denk dat het beter is om er gewoon op een luchtige manier over te beginnen met haar. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen zeggen; ' ik heb gemerkt dat je geprobeerd hebt een foto van me te maken, waarom deed je dat?' Het is geen aanval, alleen een vraag. Ik hoop dat je hier iets aan hebt 🙃

Groetjes 

Quokka
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 4, 2026

@Boterbloempjee super bedankt voor de tip, maar ik weet niet 100% zeker of ze wel écht een foto van me probeerde te maken. sowieso is dit voorval al iets langer geleden, en is ze het misschien wel vergeten. Ik zit erover na te denken om met een vriendin van haar te praten, waar ik goed mee overweg kan. Natuurlijk zal ze haar vriendin niet verraden, maar ik ben (volgens mezelf dan 😌) redelijk goed in lichaamstaal lezen. Denk je dat dit een goed idee is?

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Harry_The_Wizard ,

Dat snap ik, ik denk dat dat wel een goed idee is dan, misschien is het ook nog een ideetje als jouw vrienden ook een beetje voorzichtig met haar vriendin gaat praten, zodat het niet gelijk zo opvalt. Maar doe vooral wat fijn voelt! Succes! 😊🍀

Groetjes

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 6, 2026

Hey ik zou naar haar toegaan en met haar praten misschien krijg je jullie een klik vraag  haar mij uit  misschien naar  bioscoop of zwemmen kijk maar wat jij leuk vind laat maat horen wat je doet of nog vragen hebt