Vind een meisje leuk.. valentijnsdag?

  • 10 February 2019
  • 6 reacties
  • 187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik zit de laatste tijd ergens mee. Ik heb al een tijdje een oogje op een meisje dat ik ken via mijn oude school en ik weet haar instagram wel maar om haar het via daar te laten weten weet ik niet of zo'n goed idee is (nogal onpersoonlijk/onverwachts?).
Verder zie ik haar eigenlijk nooit dus ik weet ook niet of ik haar het anders ooit zou kunnen laten merken, zou ik misschien haar nummer vragen via instagram? Evt zo ja, hoe?
Hebben jullie tips voor mij, mede gelet op dat het bijna valentijnsdag is.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

6 reacties

Hoi

Je zou kunnen beginnen met een berichtje als 'Hoe gaat het?' of 'Hoe was je dag?'. Daar kan je weinig verkeerd mee doen. Dit berichtje zou je via Instagram kunnen sturen. Als dat meisje op je berichtje antwoordt, en er komt een gesprek uit voort, zou je kunnen voorstellen om eens af te spreken.

Als je bang bent dat een berichtje random overkomt, zou je als opening het kunnen hebben over een post van haar. Als ze bv. een foto post van een vakantiebestemming waar jij ook bent geweest, zou je kunnen vragen hoe zij het daar vond, of ze nog eens terug zou willen gaan, etc.

Groetjes
Kenshin
Hoi

Je zou kunnen beginnen met een berichtje als 'Hoe gaat het?' of 'Hoe was je dag?'. Daar kan je weinig verkeerd mee doen. Dit berichtje zou je via Instagram kunnen sturen. Als dat meisje op je berichtje antwoordt, en er komt een gesprek uit voort, zou je kunnen voorstellen om eens af te spreken.

Als je bang bent dat een berichtje random overkomt, zou je als opening het kunnen hebben over een post van haar. Als ze bv. een foto post van een vakantiebestemming waar jij ook bent geweest, zou je kunnen vragen hoe zij het daar vond, of ze nog eens terug zou willen gaan, etc.

Groetjes
Kenshin


Dat zou ik inderdaad kunnen doen. Maar als ze vraagt wie ik ben, zal ik dan zeggen dat ik haar leuk vind? Hoe doe ik dat, en zou ik nog iets speciaals zeggen als het valentijnsdag is?
@Sophieousri Ik zie dat jij veel actief bent op dit forum, wat zou jij doen in mijn positie? Heb je misschien nog een advies? Tnx!
Je zou kunnen zeggen dat je haar graag beter zou leren kennen. Op Valentijnsdag zou je haar een berichtje kunnen sturen met 'Happy Valentine' s Day' of iets dergelijks. Dat vindt ze vast lief, en misschien krijgt ze dan een vermoeden over jouw gevoelens voor haar.

Begin maar met zo'n algemeen berichtje. Als ze reageert, kan je aan de hand van haar reactie bekijken wat je volgende berichtje zal zijn.

Groetjes
Kenshin
Je zou kunnen zeggen dat je haar graag beter zou leren kennen. Op Valentijnsdag zou je haar een berichtje kunnen sturen met 'Happy Valentine' s Day' of iets dergelijks. Dat vindt ze vast lief, en misschien krijgt ze dan een vermoeden over jouw gevoelens voor haar.

Begin maar met zo'n algemeen berichtje. Als ze reageert, kan je aan de hand van haar reactie bekijken wat je volgende berichtje zal zijn.

Groetjes
Kenshin

zoiets heb ik idd ook gedaan ja. heb een chocolade hart en leuke kaart gekocht bij Greetz
Hoi,
Ja ik ga een valentijns roos sturen via een school actie naar me crush op valentijnsdag...Ik weet niet of school ook zo'n actie houdt bij jou school? In ieder geval meiden houden van verassingen dus misschien een cadeau kopen? Ook kan je via insta inderdaad een nummer vragen dan praat je gewoon met haar (kan echt het simpelste gesprek zijn) en dan zeg je: hey kan ik misschien je nummer hebben? Insta is niet echt fijn om te praten...
Succes!

Reageer