Hallo
ik ben een meisje maar er is een knappe docent hij is heel knap maar ik kende hem al eerder want mijn familielid zit op dezelfde school ik hielp mee toen ik in groep 7 ofz zat vanwege mijn broer en er was zo iets met ouders en ik mocht mee want ik kon niet naar huis dus ik ging mee helpen het was zijn eerste jaar en hij was super lief, grappig, spontaan, sociaal en hij maakte steeds grapjes met mij toen ik op die school kwam nou ik herkende hem weer en ik had het gevoel hij mij ook.
ik zei weer van hoe ik hem kende en hij wist weer wie ik was hij herkende me vlgsm wel maar je doet zeg ma van die dingen zoals kerstmarkten enz en hij kwam nagelakken omdat ik en een vriendin dat vroegen haha en hij deed 1 nagel kleur andere doorzichtig haha en hij ging wachten totdat het droog was maar hij ging zo met zijn hand zo naar mijn pools super grappig en zei is het al droog want ik zat er langs en toen zei ik zo van even kijken ging met mijn vinger over zijn nagel voelen of het droog was heel voorzichtig en ik hoorde van mijn vriendin dat hij een beetje cute naar me keek.
ook steeds als hij langs loopt of ik langs loop kijkt hij steeds naar me nii zo vies ofz want hij is alles behalve een pedofiel maar gwn naar me ogen.
ook een x toen hij een x bij een tafel stond aan de over kant en ik met een vriendin aan het praten was keek hij steeds mijn kant op en dan over me heen naar mij over me heen naar mij zo steeds.
p.s ik heb hem niet als docent maar het is wel een docent waar ik veel contact mee heb heel veel eig.
ik vraag me af wrm kijkt hij zoveel ik stoor me er niet aan maar ik ben gwn benieuwd wat denken jullie xx