Vraag

Verwarring

  • 30 July 2018
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was gistermiddag met een meisje aan het chillen we keken een film en toen kusten ze mij ze deinste meteen terug maar ik zei dat het oké was en later kusten we nog een keer verder was het stil en best ongemakkelijk. Nu weet ik niet of ze me leuk vind of niet(verder vind ik haar wel leuk) en ik weet niet hoe ik er achter kan komen ik ben al vaker afgewezen en ik durf niet echt op haar af te stappen
Please help
Groetjes

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik denk dat je wel kan stellen dat ze je leuk vindt. Je zoent (op die leeftijd in ieder geval) niet zomaar met iemand en nu is het zelfs 2 maal gebeurd. Het was dus niet impulsief of een ongelukje vanaf haar kant. Dat het verder stil en ongemakkelijk was zie ik niet als ‘tegen argumenten’. Waarschijnlijk kwam dat gewoon omdat jullie beide zenuwachtig waren. Je weet het nooit zeker, maar ik denk zeker dat ze je leuk vindt.

Of ze ook verkering wilt is weer een andere vraag. Misschien kun je eens die vraag uitstellen. Dus dat je eerst nog een aantal afspraakjes hebt en als er meerdere keren wordt gezoend (of als je andere signalen oppikt) kan je er vrij zeker van zijn. Dan kun je tijdens een van deze ontmoetingen dé vraag stellen als je het vrijwel zeker weet. Tenminste hier zou ik voor kiezen.
Hoi

Je hebt met een meisje gezoend, en je vindt haar leuk. Aangezien zij jou twee keer gezoend heeft, vermoed ik dat ze jou ook leuk vindt.

Omdat je al vaker afgewezen bent, durf je niet meer op haar af te stappen. Aangezien zij hier als eerste toenadering zocht, lijkt de kans me groot dat ze je ook leuk vindt.

Hebben jullie nog een afspraakje? Misschien kunnen jullie nog eens samen een film kijken, of samen naar het park.

Groetjes
x
Je mag er denk ik van uit gaan dat ze je leuk vind?

Vraag gewoon volgende keer als je der ziet van he zijn we nu een item of ding samen ofzo gewoon beetje grapig denk dat wel goed moet komen als ze dan iets zecht van wil jij dat ofzo zeg je gewoon ja (geen nee zeggen ja ik spreek uit ervaring hier?)

Vele geluk en suc6 ❤️

Reageer