Skip to main content

Vervolg op de vorige topic: ik vind een jongen leuk en wil het niet verknallen

• May 27, 2026
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4

hey in mn laatste topic had ik het over een jongen die ik leuk vind de laatste tijd geeft hij wat gemixte singalen soms is hij heel afstandelijk en soms is hij super lief maar morgen zie ik heb smorgens en ik durf niet met hem af te spreken ik ben bang dat ik domme fouten ga maken en dat hij me dan niet meer leuk gaat vinden enzo oprecht ik kan er niet door slapen en ik weet niet zo goed wat ik moet doen want ik vind deze jongen echt al heel lang leuk en ik wil het gewoon niet verknallen tussen ons want ik ben daar heel goe in en ik weet dat ik soms hi zei enzo maar daar bleef het ook bij ik heb geen gesprek gehad met hem langer dan 30 seconden in het echt en nu morgen kan het zijn dat hij 1 gans uur bij mij is en ik weet niet zo goed over wat ik kan babbelen  enzo en ik ben bang dat ik niets durf te zeggen dak zo vast zit of begin te rillen door de stress ik ben gewoon echt nerveus en bang

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 27, 2026

Hey, hij is vast net zo nerveus als jij 😉 wees gewoon jezelf, je mag ook best laten merken dat je het spannend vind. En misschien vliegt dat uurtje wel om. Zulke dingen zijn inderdaad spannend maar als je elkaar ziet gaat dat er wel wat af. Bedenk alvast wat gespreksonderwerpen. Hoewel dat ook vaak vanzelf gaat. Het ligt er natuurlijk ook aan waar je hem een uur alleen ontmoet. Kun je bijvoorbeeld ergens naartoe? Iets drinken, milkshake halen bijvoorbeeld? Ik noem maar wat 😊 maar het gaat echt wel goed, denk er maar aan dat hij ook nerveus is en dat waarschijnlijk niet wil laten merken. Als je allebei geïnteresseerd bent in elkaar komen de onderwerpen ook vanzelf. Veel plezier! 

Liefs, Tover xxx

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 27, 2026

Hey 

eum dus ik had cake gemaakt voor hem en das ook de reden waarom we gingen afspreken ma hij was met een ander meisje dus dies naar mij gekomen heeft die cake genomen en is dan weer weg gegaan die vond dat meisje wss belangerijker en het ergste van al is dat hij loog hij zei dat hij dat meisje was tegen gekomen en dat ze uit een vrienden groep is ma hij brengt haar altijd naar school

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 28, 2026

Hey ​@Nevadatjee  dat is lullig en ook gemeen. Als ie liegt weet je meteen dat het dus geen match voor jou is.  Wel rot hoe het liep dan. Een hug voor jou 🫂

Liefs, Tover xxx