Skip to main content
Vraag

Vertellen hoe leuk ik hem vind

• December 4, 2025
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

heyy allemaal mijn naam is L. (15 jaar) en dit is mijn eerste topic. mijn vriend en ik zijn al een tijdje grapjes aan het maken over seks enzo. laats zij hij tegen mij van hey loop je ff mee. toen zei ik ja tuurlijk, hij gaf toe dat hij al een tijdje een oogje op mij had. ik gaf dat ook toe want ik schaam me daar echt niet voor. toen zijn we naar de wc gegaan en hebben we elkaar gepijpt en afgetrokken. maar mijn vraag is hoe kan ik hem vertellen hoe leuk ik hem ECHT vind want ik kan echt uren over hem denken

4 reacties

Eter
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • December 4, 2025

Ik denk dat je hem het beste recht toe recht aan kan aanspreken! Jullie vinden elkaar blijkbaar al heel leuk, dus ik denk dat het niet te moeilijk zal worden.

Als je met hem afspreekt en hem het dan vertelt lijkt mij het beste, en vooral niet je te hoeven schamen.

Veel succes!

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 4, 2025

Valt er nog meer te vertellen na wat jullie gedaan hebben? Als hij jou niet leuk vond, had hij dat allemaal zeker niet gedaan. Geniet van elkaar!

En doe het de volgende keer in een minder deprimerende plek dan de schooltoiletten.

• December 8, 2025

*Quote verwijderd door Kindertelefoon*

@Diana ja dat was misschien wel wat slimmer geweest

• January 15, 2026

@Diana ​@Eter ik moet helaas zeggen dat hij het heeft uitgemaakt omdat ik te "druk”was met andere dingen dan hem.