Vraag

vertellen dat ik een crush op haar heb

  • 22 October 2019
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ga dus over een paar dagen met een meisje afspreken waar ik een crush op heb en wil dit aan haar vertellen omdat ze mij denk ik ook leuk vind. Maar hoe doe ik dat?


4 reacties

Vraag het gewoon. Als je denkt dat ze jou ook leuk vindt en ze heeft jou nog geen verkering gevraagd, dan durft zij het misschien niet. Waarschijnlijk zal het vanzelf gaan.

Ik heb exact hetzelfde bij iemand.…

Vraag het gewoon ze kan jou ook altijd leuk vinden, en als het niet zo is dan is het jammer.

 

Groetjes 

Coolegast

Ik ben een trans meisje en was verliefd op mijn buurmeisje, ze is biseksueel en ik stapelverliefd maar 1 ding niet iedereen gaat even goed om met transseksuelen. Ik ben naar haar gegaan want het was vraag haar uit of loop het risico dat iemand anders het deed dus ik naar haar toe zeer angstig maar eerlijk gezegd dat ik verliefd op haar was toen ze zei kom daten ik geef je een kans je bent ook maar een mens.

Wij op date geweest en ze zei ocharme je bent nogal nerveus en ik zei ik ben transseksueel niet iedereen hoort dat er een transseksuele verliefd op je is dus ik ben inderdaad wat nerveus en ze zei moet niet het was leuk en ze gaf me een kus + zei ze laten we nog een date doen die date nam ze me vast kreeg ik een kus en zei ze ga je mee naar mijn thuis? Ik ok daar was het aan ze zei mama, papa dit is Taylor mijn liefje ze is een transseksueel meisje en ik vind haar leuk.

We hebben een relatie nu en alles erop en eraan. Je moet gewoon eerlijk en open zijn want soms is er angst voor niets + weet een nee heb je en een ja kun je krijgen maar als er niets gebeurt weet je niets.

Een meisje kan verliefd zijn maar houd van romantiek dus het mooist is als een jongen vraagt wil je verkering? 

Reputatie 3
Badge +3

“Ik ga dus over een paar dagen met een meisje afspreken waar ik een crush op heb en wil dit aan haar vertellen omdat ze mij denk ik ook leuk vind. Maar hoe doe ik dat?”

 

Als ze signalen afgeeft dat ze je leuk vindt (geen mixed-signals, echt de overduidelijke dingen) maar er niks over zegt is er een kans dat ze ner als ik gewoon verlegen is over dat soort dingen.

Ik zou het niet meteen zeggen, maar afwachten en het haar dan vertellen.

Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar als je bijvoorbeeld thuis af gaat spreken kun je het zeggen als ze bijna naar huis gaat. Ik weet niet wat voor soort meisje het is maar je kan het ook doen als jullie afscheid nemen en haar dan later vragen te antwoorden, zo kan ze het laten bezinken. 

Ik zou zeggen, gewoon doen! Als ze je afwijst heb je het op zijn minst geprobeerd. en als ze dat niet doet heb je geluk, yay! 

Heel veel geluk ermee en nog een fijne dag!

 

Reageer