Vraag

Versiertips crush

  • 1 December 2018
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Als je al langer op dit forum zit weet je dat ik al van het begin van het schooljaar een crush heb...
Ik ben achter via via achter mijn crush zijn insta gekomen... Ik had een praatje gemaakt, Bleek dat ik met een verkeerd persoon had gepraat want ik vroeg foto van hem.
Maar ik ben helemaal niet verdrietig of teleurgesteld al helemaal niet wat gister is gebeurd want mijn crush zijn vrienden ging een beetje stoeien dus ik dacht okay toen probeerde zijn vrienden volgens mij naar me toe te lopen maar mijn crush hield hem tegen ik hoorde zijn vrienden zeggen:Ik doe toch niks?!
Zou dit betekenen dat zijn vrienden hem aan het opfokken waren dat hij me leuk vindt?
Hij kijkt mij wel lang aan in de pauze maar hij zit niet bij mij in de klas...
Heb jullie tips om hem een beetje te versieren? ik dacht aan glimlachen en zwaaien ofso haha
Bekijk ff mijn topics om meer de situatie te begrijpen haha

1 reactie

Hoi!

Ja, dat is iets vrij persoonlijk en hangt af van hoe jij als hij zijn als persoon.
Eens naar hem lachen lijkt me geen slecht idee, en eigenlijk is hem eens aanspreken het beste van al, dan kan je hem ook meteen over z'n social media vragen.
Het is misschien best eng om op hem toe te stappen, maar het is het wel waard, niet?

Groetjes
Lot

Reageer