Beantwoord

Versieren

  • 2 April 2019
  • 1 reactie
  • 164 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een meisje van 17 jaar en denk dat ik veleiefd ben op een meisje uit mijn muziek klas. Ik wil haar beter leren kennen door eerst vrienden te worden maar weet niet zo goed wat ik moet doen ik praat wel met haar en volg haar op instagram en facebook maar kan ik haar een bericht sturen over iets of moet ik iets in het echt doen? Iemand die hier ervaring mee heeft?
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 April 2019, 13:39

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi

Om dat meisje beter te leren kennen, zou je kunnen proberen om vaker casual met haar om te gaan. Je zou haar bijvoorbeeld, als je na de les thuiskomt, een berichtje kunnen sturen met de mededeling dat je het een fijne les vond. Wie weet vloeit daar een gesprek uit voort.

Ook tijdens de les zou je haar kunnen aanspreken. Op een vrij moment zou je op haar kunnen afstappen, en een vraag stellen over een bepaalde strofe van een muziekstuk. Als ze je vraag beantwoord heeft, zou je kunnen proberen om het gespreksonderwerp eerder richting hobby's en interesses te sturen.

Praten jullie momenteel weleens? Misschien vindt dat meisje het wel leuk om buiten de les samen muziek te spelen. Jullie zouden in jullie vrije tijd kunnen afspreken. Dat kan bij één van jullie thuis, in de muziekschool, op een openbare plek, etc. Samen muziekspelen in een parkje met bloesemende bomen lijkt me best fijn 🙂

Groetjes
Kenshin

Reageer