Skip to main content

hee!

Sinds kort vind ik een jongen heel erg leuk maar ik weet dat een vriendin van mij hem ook leuk vind. Zij heeft het steeds over snappen (snapchat) met hem en dat vind ze heel bijzonder enz maar ik doe dat ook met hem. Ook weet ik bijna zeker dat hij haar helemaal niet leuk vind en ik heb meer het gevoel dat hij veel meer naar mij toetrekt, dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Ik heb nog tegen niemand gezegd dat ik hem leuk vind want dat vind ik zielig voor mijn vriendin. Ik heb het alleen over gehad met een andere vriendin over dat we allebei niet denken dat hij haar leuk vind. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Help me alsjullieblieft. Moet ik het aan haar vertellen? Moet ik het er met die jongen over hebben? En wat als die jongen mij ook echt leuk vind en we krijgen iets wat the hell moet ik dan doen? liefs X

Ik denk dat het het beste is dat je het tegen haar verteld niet van dat jij denkt dat hij haar niet leuk vind maar gwn zovan ik denk dat ik die jongen die jij leuk vind misschien ook leuk vind en wrs word ze niet boos ofzo alleen als ze het niet al te erg vind kan je als je het wilt ook vertellen dat je met hem gesnapt hebt alleen het zou kunnen dat ze dat misschien iets minder leuk vind zegmaar maar ik denk dat ze het wel waardeert dat je gwn verteld dat je hem ook leuk vind en ja dat zou ik doen 

Oke veel succes 💕

Hey,

Ik denk persoonlijk dat je het best naar je vriendin kunt gaan, en dan zeggen dat je de zelfde jongen als zij leuk vind. Dan weet zij ook waar ze aan toe is als ze verkering vraagt aan die jongen. Je hebt dan wel het risico dat je haar een beetje ongelukkig maakt. Je kan ook naar die jongen gaan en zeggen wat er speelt, dan kan hij beslissen wat hij wil. Tis een best lastige situatie waar je nu in zit.. Ik hoop dat dit je iets verder brengt.

Xx Anoniempje3 

Reageer