Verliefdheid struggles

  • 23 August 2019
  • 5 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy allemaal , er is een jongen die ik echt al heeel erg lang leuk vind. We hebben ook een best goede band met elkaar. Ik weet alleen echt niet of hij mij ook leuk vind . Er zijn opzich wel een aantal tekens geweest dat hij me leuk kan vinden , maar ik ben best bang dat het misschien gewoon vriendschappelijk bedoeld is. Hij moedigt mij soms met gym aan , komt heel af en toe in de lessen bij mij zitten , neemt het voor me op wanneer er iets gebeurd of houd een bal voor mij tegen voor het geval dat ie vol in mn gezicht komt , vind het leuk om samen te fietsen en geduwd te worden aangezien ik een e-bike heb , was heel bezorgd na dat ik een ongeluk had en leende zijn vest uit zodat mijn gips niet nat werd in een waterattractie , hij wilde ook zijn naam steeds op de ''speciaalste plek'' van mijn gips , soms lijkt het alsof hij het met zijn vrienden over mij heeft (dat weet ik natuurlijk niet zeker) , hij weet dat ik piano spelen wel leuk vind en gaat soms als ik in de buurt ben iets proberen te spelen , klapt tijdens de lessen mijn laptop dicht , als ik gdmt of gesnapt word door een jongen wilt hij ook weten wie etc en zo zijn er nog allemaal dingen . Nou zijn er wel een aantal dingen waardoor ik heel erg twijfel . Soms zit hij ook bij andere meisjes met zijn vrienden en hebben ze vgm best wel lol , er is een nieuw meisje op school en die vond hij wel knap enz ( dat hoorde ik van iemand ) en dat is iets waar ik heel erg onzeker van word , hij begint soms over zijn ex waar ik bij ben en kijkt een beetje naar mijn reactie, en ik heb een tijd geleden weer van iemand iets best negatiefs over mij gehoord dat hij blijkbaar gezegd moest hebben. Ik weet nu echt niet meer wat ik er mee moet en of hij nou niemand , dat nieuwe meisje of mij heel misschien leuk vind. Moet ik meer mijn best voor hem doen ? wilt hij me alleen jaloers maken of is hij gewoon op dat nieuwe meisje omdat hij een klein beetje achter haar aan zit ? ik voel me er echt heeeel erg rot over . Ik zou graag advies van jullie willen hebben en willen weten of ik meer mn best voor hem moet doen of dat de kans dat hij me leuk vind er wel in zit. Mocht het zo zijn dat ik iets meer mijn best moet doen , wat kan ik dan het beste doen ? en gaat hij dan niet raar over me denken ? Ik hoop echt het beste en dat ik me niet nog erger ga voelen . Alvast heel erg bedankt .

Groetjess

(sorry voor het lange verhaal x ).

5 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Hoe lang was dat geleden dat hij iets rots over je zei?
Hey , dat is inmiddels al weer een tijdje geleden . Een vriend van hem zij dat tegen mij en het ging over dat hij me niet heel erg knap vond of iets in die richting . Dat weet ik al niet precies meer .
Reputatie 2
Badge +1
Ik zou gewoon voor hem gaan! Ik denk dat hij je jaloers probeert te maken. Hij vind je sowieso leuk!!
Hoi

Je weet pas of hij je leuk vind als je dat aan hem vraagt. Dat is natuurlijk een risico maar je kan het proberen, misschien vind hij het ook wel eng om aan jou te vragen.
Je kan misschien voordat je zegt dat je hem leuk vind eerst zeggen dat je wel gewoon vrienden wil blijven en hoopt dat jullie vriendschap zo blijft als hij je niet leuk vindt. (Kweet niet of dit een logische zin is?!)

Het is uiteindelijk jou keus of je de gok waagt.
Als je het tegen hem gaat zeggen: alvast heel veel succes.

Liefs Lexy
Reputatie 3
Badge +3
Ik zou er gewoon voor gaan! De kans is 99% dat hij je gewoon jaloers probeert te maken! Succes! (als je het doet)

Reageer