Vraag

Verliefdheid, moet ik mijn kans pakken als hij single is?

  • 14 January 2023
  • 7 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey hey! Ik vind sinds kort een jongen leuk. Alleen ik weet niet of hij single is en of ik mijn kans moet pakken. 


7 reacties

Eerst vrienden worden en hem beter leren kennen zo kom je ook gelijk te weten of hij single is of niet

Reputatie 7
Badge +19

Praat eerst eens met hem. Miss via snap ofzo of in het echt gewoon… kijk dan verder

Reputatie 3
Badge +1

Hey hey! Bedankt voor het advies, maar nog een vraagje hoe vraag ik of hij single is. Hij heeft het nooit opgebracht en ik ook niet. @SamuelO206 @jaivy 

Reputatie 7
Badge +19

Je kan vragen: ben je single?😂

ja of gwn heb je iemand op het oog? Dan zegt ie vast ja of nee en dan kan je doorvragen of hij zegt dat ie dus al een relatie heeft

Reputatie 7
Badge +15

Zit je op zijn school ( op dezelfd school?!) dan kan je bijv in de pauze een keer zo’n spel doen .. hoe heet fat ook al weer….? Nouja, zo’n spel over durven, doen of de waarheid spreken…. 
oh ja het spel heet…. “ doen dirf of de waarheid” 

 

als jullie een beetje vrienden zijn kan je dit samen eens spelen, en bij “de waarheid “ vragen ;” vind je imand leuk” of” heb je verkeeing….” 
 

 

doeiii

GREERTZZ
 Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +1

@Mij_niet_gezien  hey hey! Hij zit inderdaad bij mij op school… Zijn beste vriend denkt al dat ik op hem ben ik hoop dat hij er niet achter komt allemaal bedankt voor het advies!

Hey hey! Bedankt voor het advies, maar nog een vraagje hoe vraag ik of hij single is. Hij heeft het nooit opgebracht en ik ook niet. @SamuelO206 @jaivy 

Je kan zeggen (maakt niks uit of je geen of wel een ex hebt)  dat je ex irritant was en dat jij het daarom hebt uitgemaakt en dat hij dit en dat zei tegen jou.

Je moet gewoon over dat onderwerp praten en als je klaar bent zeg dan: en jij? Heb jij een vriendin of een ex?  Niet natuurlijk gelijk over dat onderwerp hebben 

Reageer