Vraag

Verliefdheid

  • 29 December 2019
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben verliefd op een meisje in mijn klas, we gingen appen en daarna gingen we nadat ik het vroeg bij haar afspreken en dat was heel gezellig. Daarna appte ik dat het gezellig was en dat we nog een keer moeten afspreken en daar was zij het mee eens. 

Een paar dagen later appte ik of ze nog een keer wou afspreken, maar nu is ze al 2 dagen niet online op whatsapp en dat maakt mij heel erg zenuwachtig. Sws reageert ze op whatsapp soms een dag later dan dat ze het leest enzo, maar als ze reageerd is het best lief en dan starten we ook een gesprek.

Wat kan ik doen??


1 reactie

Hoi

 

Een meisje en jij leren elkaar beter kennen. Nu ze niet reageert op je berichten, maak je je zorgen. 

 

Naar mijn vermoeden heeft dit meisje het druk, bijvoorbeeld met de feestdagen. Heb je er weet van of ze naar een familiebijeenkomst ging, of dat ze rond Kerst aan vrijwilligerswerk doet? Dat zou kunnen verklaren waarom je wat langer op een antwoord moet wachten. 

 

Aangezien jullie het voor de stilte eenvoudigweg fijn hadden, vermoed ik dat je spoedig van haar zal horen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer