Vraag

verliefd, wat moet ik doen?


Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben een jonge van 15 en ben laatste samen met mijn ouders naar een auto gaan kijken en daar werden wij geholpen door na mijn mening het mooiste meisje van de wereld en zij is 16. ik ben toen zo dom geweest om niets aan haar te vragen en ik krijg haar maar niet uit mijn hoofd en ik heb ook een beetje de angst om mezelf voor schut te zetten als ze niet willen. het leek wel of ze de hele tijd oog contact maakte. en ik weet ook niet of het gek is als zij 16 is in augustus 17 en ik pas in september 16 help wat moet ik doen ga er deze zaterdag weer heen dus graag advies 


10 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Het feit dat jij weet dat ze in augustus 17 word is al heel wat. Als je er zaterdag weer heen gaat probeer dan gewoon contact te leggen en desnoods geef je je nummer aan haar. Als ze jou dan appt of belt dan heb je iig beet. Kennelijk hadden jullie dat al dus moet het nu niet moeilijk zijn. Misschien denkt zij wel hetzelfde en mocht het toch niks worden, heb je het iig geprobeerd en zie je haar niet meer.

Reputatie 1
Badge

Oke bedankt ik heb well net te horen gekregen dat we pas weer in augustus gaan dus denk je dat het dan nog steeds kan?

Reputatie 7
Badge +9

ik zal ook gewoon haar nummer ofzo vragen als ik jouw Was maar leeftijd is maar een getal  en jullie schelen er ook niet heel veel ik zou er voor gaan

Reputatie 1
Badge

Oke zou ik doen 

Reputatie 7
Badge +9

Misschien kan je proberen om stiekem eerdervte kunnen gaan

Reputatie 7
Badge +3

Ja, wat @Gekehenkie zegt. Als het niet al te ver weg is, dan kun je even de fiets nemen.

Wie niet waagd wie niet weet!

Reputatie 1
Badge

Het is denk ik een uur op de fiets 

Reputatie 7
Badge +13

Het is denk ik een uur op de fiets 

Dan moet je een moment kiezen dat je ouders bv niet thuis zijn. Zodat je het hun ook niet hoeft te vertellen. Ik neem aan dat je het (nog) niet wil vertellen😉. En anders gewoon doen. 

Reputatie 1
Badge

Bedankt voor alle tips maar denken jullie dat het niet beter is om tot augustus of tot ik er weer een andere keer heen ga 

Reputatie 7
Badge +13

Bedankt voor alle tips maar denken jullie dat het niet beter is om tot augustus of tot ik er weer een andere keer heen ga 

Wat jij wilt en handig voor je is

Reageer