Vraag

verliefd, wat moet ik doen?

  • 15 February 2021
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Badge

Oke sinds dat ik op de middelbare zit heb, zit er een hele leuke jongen in mijn klas. Hij zit ook in mijn vriendengroep 

 

laatst zei hij dat hij op een meisje verliefd was, hij zou haar op valentijn verkering vragen. Ik heb dit toen gevraagd of ze al hadden want het is een hele goede vriend van mij. Hij zei dat hij bezig was maar verder heeft hij er niks meer over gezegt. Een vriend van mij heeft het aan hem gevraagd, hij zei dat de jongen waarom het gaat heeft gezegt dat ze nog niet hebben maar goed opweg zijn met de fix. Ik weet niet of ik dit moet geloven…. Als ik zeg tegen mezelf zeg dat ik niet verliefd ben, klopt het niet ik weet niet of ik op hem ben of niet. En ik weet ook niet of hij op mij is, ik denk eigenlijk van niet. 
 

hij zegt best veel tegen mij en hij zei laatst: jij bent de enige die ik nog kan vertrouwen, jou vertrouw ik nog met heel mijn leven. Dat vond ik heel lief van hem. Hij heeft een keer gezegt: niet dat jij lelijk bent hoor. Betekent dat dat hij mij knap vind?😍 

 

 

ik weet echt niet wat ik moet doen en ik durf het tegen niemand te zeggen omdat ze in t begin van t jaar zeiden dat wij vk hadden enz iedereen vind ons bij elkaar passen maar toen heb ik gezegt: nee ik neem nooit met hem. En nu heb ik er spijt van want ik droom ervan om met hem ik een relatie te zitten

HELP wat moet ik doen?🥺🥰


1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

das een heel herkenbaar dilemma en het is al ff geleden dat je dit postte, maar ik ga ff lekker recht voor z’n raap doen. Zeg het gewoon en kijk hoe hij reageert. De jongen die ik leuk vind (en tevens een van mn beste vrienden is) reageerde in het begin nogal verrast, maar als we het er nu over hebben is het gwn heel relaxed.

probeer maar.

joejoe!

Reageer