Vraag

Verliefd Probleempje...

  • 21 February 2021
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

Ik heb effe een moeilijke keuze denk ik. Ik vind een meisje dus leuk, nog niet zo lang en weet ook niet of ik haar 100% leuk vind. Dus eigenlijk een soort crush. En ik begon met haar te snappen en het was gewoon normaal. Alleen nu wilt ze dus afspreken en dat vind ik wel leuk denk ik. Alleen het probleem is, is dat mijn vrienden haar niet echt tof vinden… Er worden regelmatig grappen over haar gemaakt (je weet hoe jongens zijn), terwijl ik haar dus eigenlijk wel leuk vind. 

 

Oh en ik heb nooit eerder echt een relatie gehad en als het ooit zover zou komen, hoe moet ik dit ooit aan mijn ouders gaan vertellen? De relatie tussen ons is erg goed, alleen we praten nooit over dit soort dingen dus dat zal flink ongemakkelijk worden.

Wat moet ik doen?

 

gr,

Milo


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Je kan gewoon met haar afspreken als je dat wil. Het gaat niet om wat jouw vrienden van haar vinden.

En ja als je een relatie hebt kan je het op verschillende manieren duidelijk maken natuurlijk. Je kan het gewoon zeggen of met je vriendin gewoon naar je ouders gaan en zeggen dat het je vriendin is. Maar als je het echt te awkward vindt kan je het ook opschrijven of appen.

Reageer