Verliefd op vriendin van oude crush. Is dit raar?

  • 28 September 2018
  • 0 reacties
  • 43 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,
Ik had ongeveer een half jaar terug een verschrikkelijke crush op een meisje uit mijn klas. Na lang zelfvertrouwen bij elkaar te schrapen durfde ik haar eindelijk uit te vragen, maar ik vertelde per ongeluk gelijk wat ik van haar vond. Helaas voelde zij niet hetzelfde voor mij. Na haar een tijd zo min mogelijk te zien (dat is hoe ik over liefdesdingen heen kom, don't judge me haha) was ik wel weer over haar heen. Na een aantal maanden rust in mijn hoofd begon ik iemand anders leuk te vinden (ik noem haar voor het verhaal even J). Ondertussen heb ik meer zelfvertrouwen opgebouwd dan eerst, dus zou ik J graag eens uitvragen. Het enige probleem is, mijn oude crush zit in dezelfde vriendengroep als J, en in dezelfde groep zitten ook nog wat meiden die ook weten wat ik van mijn oude crush vond. Het is dus mogelijk dat J ook weet van wat ik van mijn oude crush vond. Mijn vraag is dus: Zouden J en de anderen het raar vinden dat ik een van haar vriendinnen vroeger leuk vond, en dat ik opeens meer interesse toon in J?
Het spijt me als dit een grote brei van onzin is maar ik doe werkelijk mijn best om het begrijpelijk te maken :v

Stuur hulp alstjeblieft!

Groetjes, Fois

0 reacties

Geen reactie

Reageer