Vraag

verliefd op vriendin

  • 11 July 2019
  • 6 reacties
  • 246 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
(Heb deze topic al keer gestart maar kan niet meer aanpassen ofzo)
Hoi ik ben een 15 jarige jongen en al een tijd verliefd op me beste vriendin.

Ik wil niet me vriendschap met haar verpesten door haar simpel weg te vragen en riskeren dat ze nee zegt.

Iemand tips hoe ik erachter kom als zij ook op mij is , hoe ik haar intresse krijg etc.

Alle tips zijn welkom ben echt desperate naar hulp want ik ben helemaal weg van haar.

Bedankt xoxox

6 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Lichthartig vragen of ze je leuk vind. Niet zenuwachtig worden enzo doen alsof 't de normaalste vraag van de wereld is.


Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9
Reputatie 1
Badge +1
Tekst aangepast door de kindertelefoon Ivm forumregels 9.aanzetten tot illegale activiteiten. Er is nooit gespecificeerd hoe oud zijn beste vriendin is. Aanmoedigen om desbetreffende mysterieuze vriendin Dronken te voeren die wellicht 18+ is, is dus niet perse illegaal.
Veroordelen en straffen voor de schuld bewezen is. Dankjewel.
Als jullie gewoon samen zijn moet je haar vaker en langer in haar ogen kijken, ook een lieve glimlach helpt. Dan wordt ze binnen no-time verliefd op jou!
Je moet een beetje flirten met haar en dan kijken hoe ze daarop reageert! Zeg bijvoorbeeld om een beetje uit die ‘friendzone’ te komen: “Hee ik vind je eig gewoon een fucking lekker ding! Ik weet niet hoe precies ik je leuk vind maar we zouden op z’n minst friends with benefits moeten zijn.”

en ik zal haar niet vragen, maak haar maar eerst zo verliefd op je dat ze het zelf gaat zeggen
onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon
Je moet een beetje flirten met haar en dan kijken hoe ze daarop reageert! Zeg bijvoorbeeld om een beetje uit die ‘friendzone’ te komen: “Hee ik vind je eig gewoon een fucking lekker ding! Ik weet niet hoe precies ik je leuk vind maar we zouden op z’n minst friends with benefits moeten zijn.”

en ik zal haar niet vragen, maak haar maar eerst zo verliefd op je dat ze het zelf gaat zeggen
Ok ik zal in ding zeggen. DAT moet je dus NIET doen. Gwn rustig aan en lief. Ccute boys zijn de leukste dus vraag t op een goed moment! Suc6
Meisjes voelen zich gevleid als een jongen eerlijk is over zijn gevoelens. En zeker als hij gevoelens voor haar heeft.
Je moet lief voor haar zijn en haar respectvol behandelen. Als je een echte kl**tz*k bent, zal ze nooit je vriendinnetje willen worden.

Nog een tip: wat je ook doet, zeg nooit maar ook nooit dat je haar wilt voor seks. Als je zoiets zegt, kun je het wel vergeten..

Am i right, girls

Succes

Reageer