Verliefd op vriend van broertje

  • 6 February 2013
  • 12 reacties
  • 781 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben verliefd op een van de beste vrienden van mijn broertje.
hij heeft een klas over geslagen en zit bij mij in de klas .
ik ben alleen bang dat hij me te oud vind of het raar vind omdat ik hem al een hele tijd ken.
wat moet ik? 

12 reacties

hoi.. 
dit is heel apart geval. 
maar er zijn memer mensen met leeftijd verschil. hoor. 
en ik ken het wel beetje. 
hoeveel verschillen jullie? 
x
kijk het is jou gevoel . en ik vind echt dat je erove moet praten . aks je dt nii doet  dan zit je er  een hele tyd mee dus gwn doen. je kunt hem ook  stap voor stap laten  zien dat je hem wel ziet zitten  ik hoop dat ik geholpen  heb  xx sharon
We verschillen een jaar
dat valt best meej vind ik zelf 
het zou wel kunnen eigenlijk 
Ja hoor kan makkelijk, ik zind in de 2e en mn vriendje in de 1e op een andere school, ik ben 9 aanden ouder, maar dat maakt me nix uit, verliefd is verliefd
We zitten allebei in de eerste 
We zitten allebei in de eerste 


wat is er dan mis mee?

jullie kennen elkaar al, hij kent je ouders, en jullie zitten in de zelfde klas, ik zou zeggen Go for it girl!!
😕Hoe vraag ik hem want ik ben zelf ook best wel goed bevriend met hem en ik wil onze vrienschap niet verprutsen.
Het maakt niet uit of een jongen of meisje ouder is, wie er groter is, of wie eerder volwassen is. Liefde kent geen leeftijd.

krantenbezorger
Je moet steeds meer met hem praten. Stap voor stap kom je meer met hem praten en ga je met hem om. Zodat jullie super goede vrienden zijn en dan. Moet je zorgen dat hij je leuk begint te vinden. En op een dag vraag je hem ♥
gwn hem verkering vragen
Gwn Doen

Reageer